Matras: SCF daje możliwość poznania najlepszych projektów inwestycyjnych

Mariusz Rutowicz, prezes Matras

Mariusz Rutowicz, prezes Matras

– Matras rozwija się bardzo dynamicznie. Obecnie połowa ze 165 księgarni mieści się w centrach handlowych na terenie całego kraju i liczba ta regularnie rośnie. Shopping Center Forum to dla nas okazja do rozmów, zapoznania się z nowymi projektami inwestycyjnymi, oceny ich atrakcyjności i potencjału dla Księgarni Matras – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Mariusz Rutowicz, prezes Matras SA.

– Matras w ostatnich latach bardzo się zmienił, dostosował się do potrzeb rynku i oczekiwań klientów tematycznie, estetycznie i lokalizacyjnie. Marka Matras umocniła swoją pozycję, nie tylko zwiększając zasięg, ale także poprawiając  wizerunek.  Świadczy o tym uzyskany tytuł „Dobra Marka 2013 – Jakość, Zaufanie, Renoma” w kategorii: sieć księgarni. Tytuł tym cenniejszy, że jest wynikiem wyborów i opinii samych klientów. Matras był najczęściej wskazywaną marką księgarni przez Polaków. Klienci szukają księgarni Matras podczas zakupów w centrach handlowych. Zatem obecność Matrasa w danym centrum handlowym jest zaletą nie tylko dla nas, ale także dla tego centrum – podsumowuje Mariusz Rutowicz, prezes Matras SA.

Matras to jedyna tak duża sieć księgarni w Polsce. W swoich księgarniach Matras oferuje ponad 130 tys. tytułów książek i kilka milionów egzemplarzy od literatury pięknej, poprzez biografie, aż po książki dla dzieci.

Sieć Matras to obecnie 165 księgarń w 70 miejscowościach w całej Polsce oraz elektroniczna księgarnia Matras.pl.

W zależności od swojej powierzchni księgarnie Matras oferują od 5 tys. do 50 tys. tytułów. Tytuły, niedostępne na półce w danym momencie, można zamówić u księgarzy Matrasa lub na stronie www.matras.pl. Matras współpracuje na stałe ze 120 księgarniami niezależnymi, zaopatruje około 100 bibliotek oraz dostarcza książki do 1,5 tys. księgarń i dla 1,9 tys. innych odbiorców (szkoły, instytucje publiczne, firmy) .  Współpracuje też z wydawcami, których jest ok. 1,5 tys.

Reklama

Galeria Jurajska