Avans stawia na multichanell retailing

Avans

Avans

Ostatni rok był dla firmy Avans bez wątpienia rokiem przełomowym. W lipcu 2012 roku podpisaliśmy umowę zakupu marki i sieci elektromarketów Avans, tym samym po wydanej przez UOKiK zgodzie w październiku 2012 staliśmy się jej jedynym właścicielem – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Pietrzak – dyrektor ds. ekspansji Avans.

– Nie mieliśmy wątpliwości, że powinniśmy się skupić na rozwoju tej właśnie sieci, ponieważ Avans jest marką znaną i cenioną na rynku. Niemalże od razu zaczęliśmy otwierać nowe sklepy. W styczniu 2013 roku otrzymaliśmy kolejną zgodę UOKiK, na przejęcie 40 sklepów od białostockiej spółki Havo, które w szybkim czasie zmieniliśmy na elektromarkety marki Avans. Obecnie na sieć sprzedaży detalicznej pod marką Avans składa się 250 elektromarketów oraz sklep internetowy www.avans.pl. Warto dodać, że proces zacierania się granic pomiędzy sklepami stacjonarnymi  a sklepem internetowym cały czas postępuje. Sami zachęcamy naszych klientów, by korzystali z oferty naszego sklepu internetowego, ponieważ jest to zaplecze produktowe naszego sklepu stacjonarnego. Każdy z produktów zamówionych on-line może zostać sprawdzony i odebrany w najbliższym klientowi sklepie Avans – podkreśla Pietrzak.

Przypomnijmy, ostatnio sieć elektromarketów Avans umożliwiła zakupy na responsywnej wersji swojego sklepu www.avans.pl. Strona automatycznie dopasowuje swój wygląd do rozmiaru i kształtu urządzenia mobilnego, na którym jest przeglądana. Na Avans.pl można wejść z każdego urządzenia mobilnego i korzystać z funkcjonalności, które oferuje strona w wersji klasycznej wyświetlanej w oknie laptopa.

Uruchomienie wersji responsywnej strony www.avans.pl to, jak poinformowali przedstawiciele spółki, wyjście naprzeciw potrzebom klientów, którzy coraz częściej odwiedzają sklep internetowy za pomocą swoich smartfonów lub tabletów.

Avans to ogólnopolska sieć ponad 250 elektromarketów własnych, sklep internetowy www.avans.pl oraz punkty odbioru osobistego zlokalizowane w największych aglomeracjach miejskich. Sieć dostarcza asortyment  sprzętu  Multimedia/RTV/AGD.

Więcej o planach ekspansji, e-commerce oraz polskiej branży elektrmarketów w najnowszym wydaniu magazynu Shopping Center Poland.

Avans zaprezentuje także swoją ofertę na stoisku 2.5 podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016