Carrefour z mobilną witryną

Carrefour

Carrefour

Nowa witryna internetowa Carrefour.pl wystartowała 1 sierpnia. Zaprojektowana została od podstaw zgodnie z najnowszymi trendami online. Dostępna jest również w wersji mobilnej, która uruchamia się po rozpoznaniu urządzenia, z jakiego jest przeglądana. Użytkownicy mobilni mają możliwość przeglądania aktualnych ofert z gazetek promocyjnych; produktów, które są w promocji, ale nie występują w gazetkach; produktów marki własnej oraz danych o sklepie.

Nowa strona podzielona została na dwie części- korporacyjną, gdzie znajdują się informacje o firmie Carrefour oraz konsumencką. Konsumencka część nowej witryny Carrefour.pl, powstała z myślą o potrzebach współczesnych klientów, którzy szczególnie cenią sobie czas i oczekują rozwiązań nie tylko umożliwiających odnalezienie sklepu w swojej okolicy, ale i dających możliwość szybkiego zapoznania się z ofertą wybranego sklepu. Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownik Carrefour.pl otrzymuje adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna Carrefour.pl oferuje także możliwość przygotowania listy zakupowej online przy współpracy z Listonic. Przeglądając stronę, klienci mogą wybrać interesujące ich produkty i opracować elektroniczną listę zakupów.

Innym kanałem komunikacji z klientami jest fanpage na Facebooku. Obecnie fanpage posiada ponad 41 tys. fanów. Za pomocą tej formy komunikacji docieramy do młodszej grupy konsumentów, oczekującej innej, bardziej bezpośredniej formy komunikacji. Facebookowy fanpage Carrefour to również miejsce, gdzie gromadzone są porady z zakresu smart shoppingu. Fani naszej strony uczą się jak rozsądnie robić zakupy oraz jak przechowywać żywność by jej nie marnować.

Aktywujemy naszych fanów także poprzez różnego rodzaju konkursy, w których do wygrania są bony towarowe Carrefour. Dzięki uruchomieniu fanpage na Facebooku, klienci na bieżąco mogą się z nami dzielić swoimi uwagami na temat sklepów Carrefour. Wymiana opinii daje nam możliwość dokładnego wsłuchania się w potrzeby klientów i jak najlepszego dostosowania się do ich oczekiwań. Z tego punktu widzenia fanpage na Facebooku jako platforma komunikacji i narzędzie do zdobywania wiedzy o potrzebach klientów jest idealnym rozwiązaniem.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, firma jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016