Zarząd Intersport Polska SA poinformował, że łączne przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2013 roku wyniosły ponad 16,7 mln zł i były wyższe o 2,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było to ponad 16,4 mln zł).

Narastająco od stycznia do sierpnia 2013 roku spółka wypracowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości ponad 144,1 mln zł, czyli o 9,9 proc mniej w stosunku do analogicznego okresu 2012 roku (było to: ponad 160 mln zł, w tym ponad 13 mln zł z dodatkowej sprzedaży produktów Euro).

Intersport Polska SA należy do międzynarodowej Grupy Intersport i posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem Intersport na terenie Polski. Obecnie spółka prowadzi sieć ponad 30 salonów sprzedaży. W IV kwartale 2013 roku planuje uruchomienie nowego sklepu w Krakowie, w Galerii Bronowice.

Podstawowa działalność spółki Intersport Polska SA polega na handlu detalicznym artykułami sportowymi w specjalistycznych sklepach sportowych o powierzchni około 1 tys. mkw. zlokalizowanych w prestiżowych centrach handlowych dużych miast Polski.