Grupa Kapitałowa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontowej TextilMarket, ponownie wprowadza do swojego portfolio markę odzieży dziecięcej Happy Kids. Reaktywacja marki spowodowana jest potrzebami zakupowymi grupy docelowej Top Secret.

– Ponowne wprowadzenie marki, która obecna była na rynku w latach 1997-2006, wynika z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają lub deklarują chęć posiadania dzieci. Odzież Happy Kids, także naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań wiodącej marki Top Secret – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

Odzież z kolekcji Happy Kids jest zgodna z panującymi trendami. Charakteru nadają jej liczne detale, kontrastowe wykończenia i aplikacje. W sprzedaży dostępny jest bardzo szeroki asortyment odzieży dla małych, większych i nieco starszych dziewczynek i chłopców, w przystępnych cenach. Kolekcja jest podzielona na kilka grup wiekowych – od niemowlaków, do 8-10 latków, z koncentracją na ubraniach dla dzieci do czwartego roku życia. W ofercie znajdują się t-shirty, sukienki, kurtki, spodnie dzianinowe i jeansowe, swetry.

Odświeżone logo marki nadal nawiązuje do rozpoznawalnego znaku i działającej pod tą samą nazwą Fundacji „Happy Kids”, dzięki czemu wszyscy klienci i użytkownicy marki staną się w symboliczny sposób ambasadorami Fundacji i idei rodzicielstwa zastępczego. Stałym elementem wizji rozwoju całej Grupy Redan oraz strategii reaktywowanej obecnie marki dziecięcej  jest  wspieranie działalności Fundacji. W 2012 r. Redan SA przekazał Fundacji „Happy Kids” 307 tys. zł z tytułu sprzedaży toreb.

Redan SA jest operatorem znanych detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket.