Bartek na plusie

Bartek

Bartek

– W tym roku zaobserwowaliśmy małą zmianę – rodzice dużo wcześniej rozpoczęli zakup obuwia na jesień. To dobra informacja bo dzięki niej wakacje czyli trudny czas dla handlu zakończyły się znacznie lepszym wynikiem finansowym niż oczekiwano. W sierpniu br. firma Bartek osiągnęła wzrost sprzedaży o 24 proc. w sklepach własnych i 59 proc. w sklepie internetowym w stosunku do wyniku z roku ubiegłego – powiedział Przemysław Nowicki, manager działu rozwoju sieci.

Z pewnością na efekt końcowy miał wpływ również przedłużony czas wyprzedaży. W sieci Bartek trwał do ostatniego tygodnia sierpnia. Ponadto na początku miesiąca wprowadzono do sprzedaży obuwie zimowe. Sprzedaż tego produktu tylko w sierpniu stanowiła blisko 10 proc.

Bartek to polska firma i największy producent obuwia dziecięcego w kraju. Przez 20 lat działalności firma wyprodukowała już 10 milionów par butów. Sukces marki leży w wyjątkowej dbałości o zdrowie i prawidłowy rozwój dziecka. Sieć sprzedaży to 52 sklepy firmowe w całej Polsce oraz 200 sklepów multibrandowych w kraju i ponad 250 placówek za granicą. Powierzchnia otwieranych sklepów wynosi od 50 do 80 mkw. Obuwie marki Bartek można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego. W ubiegłym roku firma uruchomiła sklep internetowy w USA. Modele butów dostępne są również w sklepie internetowym na www.sklep.bartek.com.pl.

W ofercie sklepu Bartek znajdują się, obok własnego obuwia marki, także modele butów Puma, Columbia, Daniel, Etnies, Geox, Crocs oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, plecaków, czapek, piżamek, parasolek, płaszczy przeciwdeszczowych, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016