Serwis Home24.de, jeden z największych w Europie e-sprzedawców mebli, wchodzi ze swoją ofertą na rynek szwajcarski. „Dla detalistów internetowych Szwajcaria to kraj z wciąż nieodkrytym potencjałem” – uważa Felix Jahn, dyrektor zarządzający Home24.

Espirit Home, Topstar, CS Schmal, Rauch, Artem, Blomus i Alessi and Leonardo – to tylko niektóre marki w ofercie sklepu Home24. Serwis zapewnia swoim klientom darmową dostawę oraz dogodne formy płatności. Transakcje są zabezpieczane certyfikatami TÜV Süd i TrustedShops.

Jednocześnie ze szwajcarską ekspansją firma rozszerza ofertę dla swoich niemieckich klientów. Od teraz będą mieć oni dostęp do tysiąca różnych marek i ponad 50 tys. produktów. To oznacza, że niemiecki sklep będzie oferować największy w internecie wybór mebli i akcesoriów dekoracji wnętrz.

Home24 należy do grupy Rocket Internet, inkubatora biznesu internetowego. Założona w 1999 roku w Niemczech spółka stworzyła do tej pory ponad 100 serwisów internetowych na całym świecie, w tym takie marki jak Lamoda, Zalando i Lazada. Rozszerzenie działalności o rynek szwajcarski nie powinno dziwić. Sprzedaż online w Szwajcarii wzrosła o 17% w ciągu ostatnich dwóch lat, a jej całkowitą wartość wycenia się obecnie na 10,6 mld dolarów rocznie.