Mayland zwiększa zaangażowanie na trójmiejskim rynku

Wizualizacja CH Riviera

Wizualizacja CH Riviera

Mayland jesienią tego roku powiększy powierzchnię zarządzanych centrów handlowych o kolejne 75 tysięcy metrów kwadratowych.

Spółka obecnie zarządza pięcioma centrami handlowymi o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 200 tys. mkw. Już wkrótce powiększy się ona o ponad jedną trzecią dzięki zaangażowaniu firmy na rynku trójmiejskim.

W otwieranym w październiku gdyńskim Centrum Riviera przybędzie 50 tys. mkw. nowej powierzchni najmu. Oprócz tego firma obejmuje zarządzanie gdańskim Morskim Parkiem Handlowym o powierzchni 25 tys. mkw. GLA.

Oba trójmiejskie obiekty są oddalone od siebie i mają zupełnie inny charakter, dzięki czemu nie są wobec siebie konkurencyjne, poinformowali przedstawiciele spółki. Riviera będzie największym w aglomeracji śródmiejskim centrum o zróżnicowanej ofercie handlowo-rozrywkowej, dostępnym równie dobrze dla klientów dojeżdżających samochodami jak i komunikacją publiczną. Morski Park Handlowy zlokalizowany przy węźle Szadółki trójmiejskiej obwodnicy ma odmienny profil. Oprócz hipermarketu Carrefour i przylegającej galerii funkcjonują tam jedyne w aglomeracji placówki Agata Meble i Jula, a także market Obi. Stanowią one, jak poinformowano, atrakcyjną ofertę dla mieszkańców intensywnie rozbudowujących się dzielnic na południu Gdańska, którzy poszukują artykułów do wykończenia i wyposażenia swoich nowych mieszkań. Dodatkowo Park korzysta z ruchu przyciąganego przez sąsiadujący Fashion House Outlet.

– Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma właścicielami obiektów handlowych i liczymy na dalszy przyrost portfolio zarządzanych przez nas obiektów – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający Mayland RE. – Nasza oferta świadczenia usług Property Management spotkała się z dużym zainteresowaniem partnerów biznesowych. Oprócz standardowego zakresu zarządzania funkcjonującym obiektem dajemy możliwość wykorzystania naszego potencjału i know-how, jakie zdobyliśmy prowadząc własne przedsięwzięcia deweloperskie.

Obecnie Mayland zmierza do finalizacji przebudowy dwóch centrów. Pierwszym z nich jest Jantar w Słupsku, gdzie lokal zwolniony przez hipermarket Real został zastąpiony czterema dużymi kotwicami. Do otwartego w marcu Media Markt dołączył w sierpniu supermarket Intermarche. Dwóch pozostałych operatorów – sportowy i meblowy obejmą lokale jeszcze w tym roku. Dzięki temu obiekt nie stracił swojej pozycji, a wręcz ją wzmocnił, co potwierdzają rosnące wskaźniki odwiedzalności i obrotów. Drugim jest przebudowa małego, 20 tysięcznego centrum Wzgórze w 70 tysięczną Rivierę, która będzie największą galerią handlową w Trójmieście.

Mayland Real Estate jest deweloperem oraz zarządcą powierzchni handlowych w Polsce. Spółka istnieje od 2006 roku. Od tego czasu oddała do użytku centra handlowe Karolinka w Opolu, Pogoria w Dąbrowie Górniczej oraz Jantar w Słupsku. Wszystkie te obiekty są zarządzane przez Mayland. W bieżącym roku zostanie otwarte centrum Riviera w Gdyni. W następnej kolejności ruszają prace przy krakowskim projekcie Serenada.

Więcej o projektach Mayland w najnowszym wydaniu Shopping Center Poland.

Przedstawiciele spółki Mayland zaprezentują także swoje projekty przy stosiku 2.3 podczas Shopping Center Forum.

Reklama

Galeria Jurajska