Produkty Gino Rossi
Produkty Gino Rossi

Zarząd Gino Rossi SA poinformował w ostatnim komunikacie, że marki wchodzące w skład spółki uzyskały w sierpniu 2013 r. łączny wynik 16,8 mln złotych ze sprzedaży. W tym brand Gino Rossi osiągnął wynik 11,3 mln zł, a Simple 5,5 mln zł.

W sierpniu 2013 roku spółka zanotowała ogólny wzrost ze sprzedaży swoich marek o 7 proc. Sieć Gino Rossi poprawiła obrót o 14 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z kolei obrót sieci Simple zanotował spadek o 5 proc.

W okresie styczeń-sierpień 2013 r. Grupa Gino Rossi poprawiła swoją sprzedaż o 7 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem uzyskując łącznie wynik ze sprzedaży sięgający 129,4 mln zł. W tym okresie marka Gino Rossi wypracowała wynik 78,1 mln złotych, co stanowi wzrost sprzedaży o 11 proc. r/r.

W okresie styczeń-sierpień 2013 r. marka Simple uzyskała 51,3 mln złotych, co stanowi wzrost w porównaniu z poprzednim rokiem sięgający 1 proc.