Ryłko

Polska marka obuwnicza Ryłko, produkująca obuwie dla dorosłych po raz pierwszy zaprezentowała swoją ofertę dla dzieci. Tym samym stała się drugą marką po Gino Rossi, która w tym roku poszerzyła grono klientów o najmłodszych.

Pierwsze modele butów marki Ryłko są już dostępne w e-sklepie i w wybranych salonach sprzedaży mieszczących się w centrach handlowych.

W tym roku spółka Ryłko uruchomiła salon o powierzchni 90 mkw. w Centrum Handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.

W 2012 roku spółka otworzyła salony w centrach handlowych m.in. w Galerii Leszno (pow. 100 mkw.), Galerii Słonecznej w Radomiu (pow. 70 mkw.), w CH Auchan w Komornikach/k Poznania (pow. 75 mkw.) w Plaza Sosnowiec i w Plaza Toruń. (pow. 100 mkw.), Centrum Handlowym 3 Stawy w Katowicach, Galerii Handlowej Madison w Gdańsku (pow. ponad 100 mkw.), a także w CH Auchan Łomianki.

Ryłko sp. z o.o. jest polska firmą, która od 15 lat pod marką Ryłko produkuje i sprzedaje obuwie, a także galanterię skórzaną. Obuwie marki Ryłko jest dostępne w Polsce w ponad 80 sklepach. Firma prowadzi również sprzedaż produktów poprzez sklep internetowy. Ryłko otwiera punkty własne i franczyzowe o średniej powierzchni od 70 -130 mkw.