Początek roku szkolnego wpłynął na odwiedzalność w galeriach

Centrum handlowe

FootFall Indeks Polska w ostatnim tygodniu wzrósł o 13,6 proc. w porównaniu z ubiegłym tygodniem. W skali rok do roku odwiedzalność w centrach handlowych spadła jednak o 1,1 proc. Skumulowana strata wyniosła 3.8 proc. – podała firma Experian.

Według specjalistów za tę sytuację odpowiada początek roku szkolnego. Koniec wakacji i powrót do szkoły dały ponad trzynastoprocentowy wzrost, który prawie wyrównał rezultaty z zeszłego roku i delikatnie pomniejszył stratę skumulowaną.

Sklepy zapełniły się też jesiennymi kolekcjami, a stabilna i słoneczna pogoda sprzyjała handlowi. Według firmy Experian  podczas najbliższych trzech tygodni zaobserwujemy lekki spadek, a następnie stabilizację odwiedzalności.

Irlandzka firma badawcza Experian plc. prowadzi cotygodniowe badania liczby klientów w polskich centrach handlowych. Experian zbiera dane do analiz w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą jakie są preferencje klientów – ile osób odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

Galeria Jurajska