Galeria Madison
Galeria Madison

Galeria Handlowa Madison w Gdańsku, mimo ogólnopolskiego spadku indeksu footfall, odnotowuje systematyczny wzrost liczby odwiedzających. Tegoroczne wakacje okazały się pod tym względem wręcz rekordowe, poinformowali przedstawiciele obiektu.

Madison odwiedziło średnio blisko 6 proc. klientów więcej niż w lipcu i sierpniu  ubiegłego roku.

Zgodnie z raportem firmy Experian, odwiedzalność centrów handlowych w Polsce w tym roku spadła.  W skali rok do roku footfall w obiektach handlowych był niższy o 3,7 proc. Mimo tych niekorzystnych czynników, gdańska Galeria Madison przyciąga coraz więcej klientów. Po udanym pierwszym półroczu obiekt wciąż notuje wzrosty odwiedzin i obrotów.

W lipcu 2013 roku centrum zanotowało prawie 5,5 proc. wzrost odwiedzalności, a w sierpniu blisko 6 proc.  w porównaniu do tych samych miesięcy ubiegłego roku.

– Dzięki dziesięcioletniej obecności na rynku, Madison ma ugruntowaną  pozycję, co sprawia, że spowolnienie gospodarcze nie skutkuje u nas spadkiem indeksu footfall. Co więcej, 14 sierpnia 2013 r. odwiedziło nas ponad 24,5 tys. osób. To rekordowa, największa od sześciu lat liczba klientów – mówi Anna Thomas, Dyrektor Galerii Madison.

Oba miesiące wakacyjne były szczególnie dobre dla najemców z branży modowej, sieci drogeryjnych oraz firm obuwniczych. Niektóre marki jak np. Gatta zanotowały rekordowe wzrosty obrotów.

– Lipiec oraz poprzednie miesiące były dla nas niezwykle udane – informuje Bogdan Nowicki, dyrektor sprzedaży detalicznej, Gatta. – Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze, bardzo dobrej jakości oferowanych produktów wyprodukowanych w własnych fabrykach w  Zduńskiej Woli oraz pomocy ze strony zarządcy centrum handlowego, możemy pochwalić się rekordowymi wynikami sprzedaży i odwiedzalności. Jestem przekonany, iż w przyszłych miesiącach wzrost obrotów będzie równie zadowalający z uwagi na stale rosnący footfall Galerii Madison – uważa Bogdan Nowicki.

Na wakacyjny sukces odwiedzalności obiektu, jak poinformowano,  znaczący wpływ ma popularność Madisona wśród zagranicznych turystów, którzy odwiedzają Trójmiasto.  – W tym roku przeprowadziliśmy intensywną kampanię promocyjną Madisona na rynkach skandynawskim, niemieckim i rosyjskim – mówi Monika Trzcińska, Marketing Manager Galerii Madison. – Jesteśmy obecni w magazynach pokładowych linii lotniczych i promów, którymi podróżują do nas turyści z ościennych krajów. Szeroko współpracujemy także z gdańskimi hotelami, a rezultaty tych działań to wyjątkowo liczna w tym roku grupa klientów ze Szwecji, Norwegii,  Finlandii oraz Rosji i Niemiec  – dodaje Monika Trzcińska.

Galeria Handlowa Madison znajduje się w centrum Gdańska. Obiekt ma 18 tys. mkw. powierzchni GLA, ponad 100 sklepów oraz 111 miejsc parkingowych. Najważniejszymi najemcami są: New Yorker, Reserved, Stradivarius, Intersport, Orsay, House, Adidas, Lee Wrangler, Vero Moda, Kazar, Ecco, Wittchen. Galeria mieści także delikatesy spożywcze Bomi Smak Tradycji, wygodnie skomunikowane z podziemnym parkingiem oraz klub sportowy Gymasion. Na 3. piętrze galerii znajduje się Centrum Medyczne z gabinetami prywatnych lekarzy oraz Klinika Invicta.

Galeria Handlowa Madison będzie prezentowana na stoisku 4.10 podczas Shopping Center Forum.