Rośnie odwiedzalność e-sklepu

Gino Rossi

Gino Rossi

– Sklep internetowy Gino Rossi działa od wiosny 2013 roku, a odwiedzalność witryny cały czas rośnie. Czy jest on sukcesem możemy stwierdzić przynajmniej po roku, po okresie kiedy będziemy mieli czas na odpowiednią jego promocję, a klienci zaczną regularnie wracać na stronę – powiedział portalowi Retailnet Wojciech Chochołowicz, kierownik marketingu Gino Rossi SA.

– Obecnie, gdy sprzedaż przez internet rośnie bardzo szybko żadna aspirująca marka nie może pozwolić sobie na brak możliwości sprzedaży online. Jak wskazują badania, sprzedaż taka potrafi stanowić sporą część obrotów, dlatego niezwykle ważne jest rozwijanie i wspieranie tego kanału.

– Zachowania zakupowe klientów cały czas się zmieniają i ewoluują. Czy się nam to podoba czy nie, coraz więcej z nas robi zakupy właśnie tą drogą. Sklep internetowy Gino Rossi jest z pewnością uzupełnieniem sieci detalicznej i stanowi doskonałą alternatywę dla klientów poszukujących online nie tylko butów, toreb ale także akcesoriów i środków do pielęgnacji – dodał Wojciech Chochołowicz.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na GPW od 2006 roku. W 2012 roku pod marką Gino Rossi zostało otwartych 14 sklepów, natomiast pod marką Simple 2 salony. Obecnie sieć sprzedaży Gino Rossi obejmuje ponad 87 salonów firmowych w Polsce i za granicą. Natomiast sieć Simple Creative Products liczy ponad 48 salonów firmowych. W marcu 2013 roku spółka uruchomiła e-sklep Gino Rossi, a na początku sierpnia br. zmodernizowaną stronę internetową Gino Rossi. Ponadto w sierpniu br. po raz pierwszy zaprezentowano kolekcję dziecięcą dla marki Gino Rossi. Więcej informacji o firmie i produktach na stronie www.gino-rossi.com i na stronie www.simple.pl.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016