Kolekcja Solar

Zarząd Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2013 roku wyniosły 12,8 mln zł, w tym salony własne (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA  m.in. w outletach) 7,9 mln zł.

Solar Company jest właścicielem marki Solar, jednej z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku marek modowych skierowanych do kobiet. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, kapelusze, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria).

Grupa Solar stale rozwija sieć sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą i obejmuje ona obecnie łącznie 239 placówek. Sieć sprzedazy Grupy w Polsce składa się z 200 punktów sprzedaży w tym 76 sklepów własnych (11 sklepów outlet), 8 sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Od kilku lat Grupa jest również obecna na rynkach zagranicznych poprzez sieć sklepów partnerskich i franczyzowych, która obejmuje obecnie 39 sklepów (31 partnerskich oraz 8 franczyzowych) zlokalizowanych m.in. w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji oraz na Ukrainie, Słowacji, Litwie i Białorusi.