20 projektów BOIG na SCF

Wojciech Cieślak

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum, The Blue Ocean Investment Group (BOIG) zaprezentuje na swoim stoisku  blisko 20 realizowanych projektów, w tym kilka zupełnie nowych, w których odpowiada  m.in. za komercjalizację, project management, koordynację najemców oraz marketing.

– Jak co roku, tak i tej jesieni będziemy uczestnikami Shopping Center Forum – wydarzenia obowiązkowego dla całej branży nieruchomości komercyjnych w naszym kraju. To jedyne takie spotkanie, które od lat gromadzi wszystkich najważniejszych przedstawicieli zarówno deweloperów, inwestorów, jak i sieci handlowych działających w Polsce – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

– Tegoroczne Forum będzie dla nas szczególnie istotne; prezentujemy na naszym stoisku nie tylko projekty, w których realizację BOIG zaangażowany jest od lat, jak np. obiekty spółki Dekada Realty, ale także nowe obiekty handlowe jak np. Outlet Białystok w Białymstoku, Gryf w Starogardzie Gdańskim czy Brama Zachodnia w Poznaniu, które szerokie audytorium zyskają właśnie na Forum – dodaje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 10 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

BOIG wspólnie z Dekada Realty zaprezentują swoje projekty na Shopping Center Forum przy stoisku 4.10

Reklama

Galeria Jurajska