Carrefour

Obecnie Carrefour nie prowadzi zaawansowanych prac nad uruchomieniem w Polsce sprzedaży przez internet. Cały czas obserwujemy ten rynek, przyglądamy się efektom i szacujemy jego możliwości. W dalszej perspektywie czasowej nie wykluczamy wprowadzenia takiej sprzedaży. Wiemy bowiem, że rynek ten staje się coraz bardziej popularny, zwłaszcza dla klientów w dużych miastach – poinformowało portal Retailnet, Biuro Prasowe Carrefour Polska.

W sierpniu br. została uruchomiona nowa witryna internetowa Carrefour.pl, która dostępna jest również w wersji mobilnej. Użytkownicy mobilni mają możliwość przeglądania aktualnych ofert z gazetek promocyjnych; produktów, które są w promocji, ale nie występują w gazetkach; produktów marki własnej oraz danych o sklepie. Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownik Carrefour.pl otrzymuje adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna Carrefour.pl oferuje także możliwość przygotowania listy zakupowej online przy współpracy z Listonic. Przeglądając stronę, klienci mogą wybrać interesujące ich produkty i opracować elektroniczną listę zakupów.

Carrefour Polska należy w 100 proc. do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 40 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach, firma jest także liderem na rynku przymarketowych stacji paliw.

Carrefour będzie uczestnikiem jesiennej edycji Shopping Center Forum, która odbędzie się 18-19 września 2013 w Warszawie.