Lokalni przedsiębiorcy zainteresowani Bramą Pomorza

Wizualizacja galerii Brama Pomorza

Wizualizacja galerii Brama Pomorza

Ponad 100 przedsiębiorców z całego regionu, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami rozwijania swojej działalności, zebrało się w Chojnicach. Okazją była konferencja zorganizowana przez Rank Progress, inwestora nowo powstającej Bramy Pomorza z udziałem chojnickiego Urzędu Pracy i lokalnych banków.

Podczas spotkania Rank Progress, który rozpoczyna finalny proces komercjalizacji swojego obiektu handlowego, zaprosił do współpracy lokalne firmy.

Spotkanie było skierowane do osób, które prowadzą już swoją własną firmę w branży handlowo-usługowej, ale także do tych, którzy dopiero zastanawiają się nad rozpoczęciem działalności gospodarczej. Podczas konferencji zorganizowanej przez Rank Progress we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Chojnicach, przedsiębiorcy zapoznali się, m.in. z możliwościami prowadzenia własnej działalności w największym obiekcie handlowym w okolicy. Tak duże zainteresowanie, jak poinformowano, świadczy o chęci rozwoju lokalnych przedsiębiorców.

Pracownicy PUP w Chojnicach przedstawili zebranym dostępne programy aktywizacji oraz wsparcia przedsiębiorczości (w tym propozycje dotacji przeznaczonych na tworzenie nowych miejsc pracy oraz rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej), które cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem wśród obecnych. Jeden z paneli dyskusyjnych został również poświęcony przybliżeniu różnych modeli współpracy z dużymi sieciami franczyzowymi. Mechanizmy te, na przykładach własnych marek, omówili podczas bezpośrednich spotkań przedstawiciele największych sieci handlowych, takich jak Toy Planet, Top Secret, Kwiatoteka, Marilyn czy perfumerie Refan. W spotkaniu uczestniczyli także reprezentanci lokalnych i ogólnopolskich banków.

– Celem spotkania z lokalnymi przedsiębiorcami było nie tylko przedstawienie im różnych opcji rozwoju swojego biznesu w Bramie Pomorza, ale także zachęcenie ich do aktywności w tworzeniu własnych, małych firm – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA. – Nasze centra handlowe realizujemy głównie w średniej wielkości miastach, dlatego od wielu lat budujemy relacje i nawiązujemy współpracę z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy są fundamentem rozwoju całego regionu. Tym bardziej cieszę się, że to spotkanie potwierdziło, że zainteresowanie najmem powierzchni handlowej w Bramie Pomorza jest bardzo duże – dodaje.

Podczas pierwszej części spotkania, przedstawiciele Rank Progress SA – Łukasz Gruszczyński i Piotr Kowalski, dyrektor Działu Komercjalizacji inwestora, zapoznali gości ze specyfiką Bramy Pomorza oraz możliwościami prowadzenia małej i średniej działalności gospodarczej w obiekcie. Po prezentacji odbyło się kilkadziesiąt spotkań roboczych ze specjalistami działu komercjalizacji Rank Progress oraz zespołu koordynatorów i pilotów inwestycyjnych centrum w Pawłówku, podczas których przedsiębiorcy mogli poznać szczegóły związane z najmem powierzchni handlowej w obiekcie. Wszyscy zainteresowani mieli także okazje zobaczyć na własne oczy budowę centrum.

Przypomnijmy, budowa Bramy Pomorza jest na ukończeniu. Otwarcie obiektu planowane jest na październik 2013 br. Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butiki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, OBI, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levis, Nike, CCC oraz kawiarnia Choice i restauracja Broaster. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 tys. mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami oraz sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego. Otwarcie galerii planowane jest w październiku 2013 roku.

Rank Progress SA to firma inwestycyjno-deweloperska. Do głównych inwestycji realizowanych przez Grupę Rank Progress należą wielkopowierzchniowe centra handlowo-usługowe, parki handlowe oraz galerie handlowe ulokowane w średniej wielkości miastach. W latach 2001 – 2013 Rank Progress zrealizował 25 projektów inwestycyjnych, w tym wybudował 8 własnych galerii i parków handlowych – w Jeleniej Górze, Legnicy i Świdnicy, Kaliszu, Kłodzku, Zamościu, Zgorzelcu oraz Grudziądzu.

Projekty Rank Progress zostaną zaprezentowane podczas Shoping Center Forum 2013 przy stoisku 7.6.

 

Reklama

Galeria Jurajska