Marionnaud o planach na 2014 rok

Marionnaud

Marionnaud

Sieć perfumerii Marionnaud weźmie udział w jesiennej edycji Shopping Center Forum 2013. W ubiegłym roku firma otworzyła 3 nowe obiekty (Rzeszów CityCenter, Galeria Świdnicka i Atrium Galeria Biała w Białymstoku), a na początku 2013 roku ruszyły kolejne 3 salony perfumeryjne (Kielce Pasaż Świętokrzyski, Auchan Zielona Góra i Gdynia Batory).

– Po sporych zmianach w strukturze sieci jakie mają miejsce w roku 2013, w roku 2014 Marionnaud będzie kontynuować swój rozwój, a sieć powiększy się o 5 kolejnych perfumerii – powiedziała portalowi Retailnet Emilia Ambrożek, dyrektor operacyjny Marionnaud Parfumeries A.S. Watson Group, która będzie uczestnikiem wrześniowej edycji Shopping Center Forum 2013.

– Zgodnie ze strategią rozwoju Marionnaud poszukuje lokalizacji w trzech równoległych obszarach rynku nieruchomości komercyjnych. Przede wszystkim interesują nas nowe oraz istniejące obiekty handlowe zlokalizowane w dużych miastach o największym potencjale, które w ramach tenant mix planują współpracę z maksymalnie dwoma operatorami sieci perfumeryjnych. Drugim kręgiem naszych zainteresowań są lokalizacje w małych i średnich miastach, w których chcemy być jedynym operatorem perfumeryjnym w ramach centrum handlowego. Trzecim obszarem, w którym prowadzimy rozmowy, jest rynek najmniejszych ośrodków miejskich gdzie dopiero powstaje infrastruktura obiektów komercyjnych. W tym przypadku rozmawiamy o pierwszym projekcie jaki rozpocznie działalność w danym mieście – dodała Emilia Ambrożek.

Marionnaud Parfumeries to międzynarodowa sieć luksusowych perfumerii założona we Francji w 1984 roku przez Marcela Frydmana. Właścicielem Marionnaud jest Grupa AS Watson. Obecnie na świecie znajduje się ponad 1,3 tys. salonów Marionnaud.
Na polskim rynku sieć perfumerii działa od 8 lat i liczy 22 lokale. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych m.in. w: CH Reduta i Blue City w Warszawie, CH Silesia City Center w Katowicach. Średnia powierzchnia jaką spółka bierze pod uwagę to format 150-170 mkw. z dużą witryną, w dobrze widocznym i skomunikowanym miejscu. Powierzchnia ta może być większa lub mniejsza, wszystko zależy od formatu projektu, jego wielkości, lokalizacji oraz konkurencji. Od 2012 roku Marionnaud wdraża do swoich lokalizacji nową aranżację wnętrza salonu, która emanuje kobiecością i nawiązuje do francuskich korzeni marki. Za rozwój salonów jest odpowiedzialna firma Asko sp. z o.o.

W perfumeriach Marionnaud sprzedawane są produkty do pielęgnacji i makijażu, zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do kąpieli oraz akcesoria kosmetyczne.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016