Nowe marki w Promenadzie

Karl Lagerfeld

Karl Lagerfeld

We września do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Promenada w dołączyły dwie nowe marki. 7 września otwarto butik światowej sławy projektanta Karla Lagerfelda. Salon zajmuje 36 mkw. powierzchni i zlokalizowany jest na pierwszym piętrze galerii. Jest to pierwszy w Polsce butik z damską kolekcją – Karl Lagerfeld Woman.

Butik uzupełnił bogatą ofertę najlepszych projektantów reprezentowaną do tej pory przez takie salony jak: Eva Minge, Maciej Zień, czy butik Chiara –oferujący produkty najlepszych światowych projektantów, m.in. takich marek, jak: Givenchy, Kenzo, Marc Jacobs, Ralph Lauren, Ernesto Esposito, czy Alessandro Dell’acqua.

Na początku września w Atrium Promenada nastąpiło również otwarcie pierwszego w Warszawie stoiska włoskiej marki kosmetycznej Flormar. Flormar to marka oferująca cały wachlarz kosmetyków kolorowych, począwszy od cieni, pudrów, podkładów, maskar, lakierów do paznokci, a także akcesoriów do makijażu oraz perfum. Ponad 50 proc. udziałów firmy należy do Yves Rocher.

W ostatnim czasie grono najemców Atrium Promenada powiększyło się również o salon z biżuterią i akcesoriami Parfois, salon z akcesoriami wyposażenia wnętrz Koko&Bouquet, a także stoisko z modą młodzieżową Prosto.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple , Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Electro World, Camaieu, Boardriders, Almi Décor. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,5 tys. miejsc parkingowych.

W Polsce Atrium posiada 21 działających obiektów handlowych. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Atrium Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile, Atrium Plejada w Bytomiu oraz Atrium Mosty w Płocku. Łącznie spółka posiada w Polsce ok. 389 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obecnie Atrium prowadzi budowę Centrum Handlowego Atrium Felicity w Lublinie oraz rozbudowę centrum handlowego Atrium Copernicus w Toruniu.

Przedstawiciele Atrium będą uczestnikami Shopping Center Forum. Firma zaprezentuje swoje projekty przy stoisku 5.5.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016