Ashley Stewart, jeden z największych światowych detalistów odzieży dla pań kupujących ponadstandardowe rozmiary, zainwestował w system sprzedaży wielokanałowej opracowany przez Demandware. System jest oparty na koncepcji chmury i ma przyczynić się do wzrostu e-sprzedaży marki.

„W Ashley Stewart naszym celem jest zapewnienie klientom satysfakcji z zakupów, bez względu na sposób w jaki sposób ich dokonują” – mówi Celia Clancy, prezes zarządu Ashley Stewart. Twierdzi, że sojusz z Demandware jest krokiem w kierunku zwiększenia kanałów sprzedaży i zapewnienia stabilnego wzrostu. Dzięki temu, zarząd spółki będzie mógł zająć się planowaniem strategii rozwoju.

“Ten sektor rynku stale rośnie, a handel elektroniczny zdaje się być stabilną ścieżką rozwoju dla takich firm jak Ashley Stewart. Detaliści często rezygnują z tradycyjnych sklepów na rzecz naszej cyfrowej platformy, ponieważ zapewnia ona pełen wachlarz narzędzi niezbędny w biznesie, a także stabilne wsparcie dla sprzedaży wielokanałowej” – twierdzi Jeffrey Barnett, dyrektor operacji w Demandware.

Ashley Stewart działa na rynku od początku lat 90., oferując szeroki wybór odzieży w ponadprzeciętnych rozmiarach. Na ich stronie znaleźć można pełen asortyment dostępny w salonach sprzedaży producenta.

Demandware zaprezentowała swoją innowacyjną platformę opartą na chmurze obliczeniowej w 2004 roku. Od tego czasu firma wyznacza standardy w sprzedaży wielokanałowej Swoje usługi dostarcza ponad 160 klientom korporacyjnym, obsługującym ponad 665 serwisów na całym świecie.

Rozwiązania oparte na koncepcji chmury stają się coraz bardziej popularne w świecie e-commerce, a korzystają z nich przedstawiciele rozmaitych branż. Być może także Twoja firma powinna zacząć bujać w obłokach?