Urządzenia mobilne elementem kontaktu z klientem

Aplikacje mobilne w centrach handlowych

Aplikacje mobilne w centrach handlowych

– Urządzenia mobilne stanowią ważne udogodnienie. Klienci mają je przy sobie praktycznie przez cały czas, więc jest to wygodne narzędzie do wyszukiwania informacji o produkcie, sprawdzania recenzji internetowych, korzystania z porównywarek cen, szukania ofert promocyjnych, a nawet orientacji w obrębie centrum lub ulicy handlowej – powiedziała portalowi Retailnet Beatrice Mouton, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, Jones Lang LaSalle.

– W związku z tym darmowe Wi-Fi w centrach handlowych staje się koniecznością. Co więcej, sieci handlowe i centra mogą wysyłać do gości informacje na temat ofert promocyjnych za pomocą Bluetooth, oczywiście jeśli klient nie zablokował takiej funkcji. To tylko kilka przykładów na to jak wszystkie strony mogą skorzystać z rozwoju technologicznego. Rezygnacja z tego typu rozwiązań oznacza niewykorzystanie potencjału nowoczesnych technologii.

– W 2012 roku, w Stanach Zjednoczonych, 18 proc. klientów odwiedziło stronę sklepu za pomocą urządzenia mobilnego, co oznacza wzrost o 70 proc. rok do roku. Ponadto, sprzedaż urządzeń mobilnych w 2012 r. stanowiła 13 proc. całkowitej sprzedaży internetowej (wzrost o 96 proc. rok do roku). Wnioski te są efektem  badania przeprowadzonego przez IBM – dodała Beatrice Mouton.

Beatrice Mouton weźmie udział w panelu Multichannel retailing: Wyzwanie dla inwestorów, zarządców i najemców centrów handlowych, które odbędzie się podczas Shopping Center Forum Fall Edition 2013. Przedstawi prezentację pod tytułem: Zmiana jako jedyna niezmienna: rewolucja czyli narodziny multichannel retailing. Więcej informacji na temat Forum znajduje się tutaj.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016