Intersport
Intersport

Intersport Polska SA obchodzi w 2013 roku jubileusz 25-lecia działalności firmy na polskim rynku artykułów sportowych. Spółka (dawniej: Maks Sport) posiada w 21 miastach 32 salony.

– Nasz sukces jest skutkiem dobrych decyzji podjętych w optymalnym czasie dla firmy. Od 25 lat staramy się łączyć pasję do uprawiania sportu z prowadzeniem biznesu – mówi Artur Mikołajko prezes Intersport SA.

Na polskim rynku artykułów sportowych firma działa od 1988 roku (pod nazwami: Ski-Surf, Maks Sport, Intersport). Przełomowe znaczenie dla rozwoju spółki miało, jak poinformował zarząd, podpisanie umowy współpracy z Grupą Intersport – jedną z największych na świecie sieci sklepów sportowych. Dzięki temu, spółka posiada sublicencję na prowadzenie sprzedaży detalicznej pod szyldem Intersport na terenie Polski oraz wyłączność do tworzenie sieci franczyzowej.

Obecnie sieć Intersport Polska posiada 32 salony sprzedażowe zlokalizowane w 21 miastach. Łączna powierzchnia sklepów przekracza 34 tys. mkw. W listopadzie 2013 roku planowane jest uruchomienie nowego sklepu w Galerii Bronowice – drugim co do wielkości centrum handlowym w Krakowie.

Grupa Intersport uzyskała tytuł „Oficjalnego Sklepu Sportowego z licencjonowanymi produktami FIFA World Cup Brazylia 2014″. Otwarcie pierwszego w Polsce Oficjalnego Stoiska Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej wraz z premierą piłki meczowej planowane jest w salonach sieci pod koniec 2013 roku.

Przedstawiciele spółki Intersport – Piotr Mierzwa i Artur Mikołajko będą uczestnikami Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.