Budowa Bramy Pomorza dobiega końca

Wizualizacja Galerii Brama Pomorza w Chojnicach

Wizualizacja Galerii Brama Pomorza w Chojnicach

Trwają ostatnie prace budowlane na terenie Bramy Pomorza w Pawłówku /k.Chojnic. Inwestor, spółka Rank Progress, planuje otwarcie obiektu na koniec października 2013 roku.

Budowa Bramy Pomorza, jak poinformował inwestor, zakończy się w październiku. Generalny wykonawca prowadzi obecnie ostatnie prace na zewnątrz obiektu oraz w jego częściach wspólnych, a pierwsi najemcy adaptują swoje lokale do prowadzenia działalności handlowo-usługowej. Na fasadzie budynku pojawił się już system monitoringu oraz miejsce na szyldy największych najemców.

Dobiegają końca również prace związane z infrastrukturą drogową wokół Bramy Pomorza. Na zewnętrznych parkingach zakończono już układanie kostki brukowej, a na drogach wewnętrznych położono nawierzchnię asfaltową. Nadal prowadzone są roboty przy drodze wojewódzkiej i powiatowej, których zakończenie planowane jest na koniec września. Powstaje tam dwupasmowe rondo, które będzie umożliwiało kierowcom bezkolizyjny wjazd do centrum handlowego.

We wnętrzu Bramy Pomorza trwają prace wykończeniowe – zarówno na częściach wspólnych obiektu, jak i w poszczególnych lokalach, które zostały przekazane już najemcom. W pasażu głównym obiektu oraz m.in.: w strefie Food Court, montowane są instalacja wewnętrzna wraz z podwieszanym sufitem oraz oświetlenie, a także pierwsze bramy wejściowe do lokali i poszczególnych stref centrum. Na powierzchniach handlowych najemcy prowadzą już prace adaptacyjne – w markecie budowlanym OBI zaczęło się, m.in.: ustawianie regałów oraz pojawił się już pierwszy asortyment.

– Budowa Bramy Pomorza przebiega zgodnie z planem. Zakończono już najważniejsze prace na zewnątrz obiektu i obecnie skupiamy się na pracach wykończeniowych,  w szczególności na pasażu handlowym – mówi Łukasz Gruszczyński, dyrektor marketingu Rank Progress SA. – Większość najemców rozpoczęła także adaptację swoich lokali. Wkrótce będziemy informować o szczegółach wielkiego otwarcia centrum.

Centrum handlowe w Pawłówku będzie miało 50 lokali. Wśród nich znajdą się butki sieci LPP (Mohito, Cropptown, House, Sinsay, Reserved), Martes Sport, H&M, MarcPol, Media Expert, Kolporter, Centrum Chińskie, Play, Levis, Nike, CCC oraz kawiarnia Choice i restauracja Broaster. Całkowita powierzchnia obiektu zajmie około 34 tys. mkw. W pierwszym etapie budowy inwestycji przewidziana jest realizacja marketu budowlanego typu Dom i Ogród oraz galerii handlowej z hipermarketem spożywczym, restauracjami i sieciowymi butikami. Drugi etap zakłada budowę parku handlowego.

Projekty Rank Progress będą prezentowane podczas Shopping Center Forum przy stoisku 7.6

Reklama

Galeria Jurajska