Ruszył sklep internetowy nowej marki

E-sklep Medicine

Wraz z otwarciem pierwszych sklepów marki Medicine, w sieci otwarto e-sklep nowego brandu należącego do firmy Brandbq pod adresem www.wearmedicine.com. Sklep posiada kilka udogodnień, których zdecydowanie wciąż brakuje w konkurencyjnych butikach online.

E-sklep Medicine posiada Biuro Obsługi Klienta, które na życzenie klienta np. dokonuje indywidualnych pomiarów odzieży. Pozwala to uniknąć zakupu źle dobranego rozmiaru. Sklep internetowy daje także możliwość zamówienia i zwrotu towaru online również w salonach stacjonarnych marki Medicine.

– Rozszerzyliśmy sklep online również o informacje offline – wizerunkowe, o marce Medicine, po to aby klienci bez doświadczenia w zakupach w sieci mogli intuicyjnie poruszać się po stronie i znaleźć w jednym miejscu wszystko czego potrzebują – mówi w rozmowie z Retailnet Marta Papaj-Siwek z firmy Brandbq sp. z o.o. – Sklep zapewnia też szybką dostawę w ciągu 48 godzin i szczegółowy system śledzenia przesyłki.

Medicine online daje możliwość obejrzenia zdjęć produktów z różnych perspektyw: z przodu i z tyłu po najechaniu kursorem na element listy produktów – bez konieczności wchodzenia na kartę produktu, co znacznie przyspiesza przeglądanie oferty.

Medicine oferuje w e-sklepie zdjęcie całej sylwetki, które jest jednocześnie propozycją profesjonalnych stylistów – pokazuje co można skomponować w zestaw z prezentowanym produktem. Produkty użyte w zestawie to również produkty z oferty sklepu.

Istotne na stronie są także informacje znajdujące się na karcie produktu o wzroście modeli i modelek oraz rozmiarze prezentowanych przez nich produktów (np. „Modelka na zdjęciu ma 178 cm wzrostu i prezentuje produkt w rozm. S”). Taki układ odniesienia ułatwia klientowi dobranie właściwego rozmiaru. Ponadto na stronie są też prezentacje wybranych produktów wzbogacone materiałem video z catwalk’a.

– E-sklep zapewnia też opisy produktów tworzone indywidualnie dla każdego z nich przez osobę mającą z nimi fizyczny kontakt. Dodatkowo w szerszym opisie klient znajdzie informację o dokładnych wymiarach produktu prezentowanego przez modelkę lub modela. Jest też rozbudowany system bocznych filtrów ułatwiający wyselekcjonowanie poszukiwanych produktów i zawężenie oferty sklepu, a także możliwość sortowania produktów począwszy od najnowszego. Sklep internetowy posiada też opcję „schowek” dającą możliwość przeniesienia wybranych artykułów i ich obserwację w dłuższej perspektywie czasu np. podczas kolejnych zakupów – dodaje Marta Papaj-Siwek.

Obecnie Medicine posiada łącznie 53 sklepy stacjonarne w całej Polsce i 13 za granicą.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016