Wrześniowa ofensywa marki Sinsay

Kolekcja Sinsay

Kolekcja Sinsay

Spółka odzieżowa LPP we wrześniu planuje uruchomić sześć nowych salonów marki Sinsay w centrach i galeriach handlowych. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 38 punktów sprzedaży, w tym 36 w Polsce i dwa w Czechcach.

Najbliższe otwarcia sklepów Sinsay przewidziano w CH Korona Wrocław (pow. 369 mkw.), Bonarka City Center w Krakowie (pow. 426 mkw.), Galeria Katowicka (pow. 482 mkw.), Alfa Centrum Białystok (pow. 315 mkw.), Bolesławiec City Center (pow. 275 mkw.) oraz CH Trzy Korony w Nowym Sączu (pow. 470 mkw.).

– Na jesieni tego roku uruchomimy sklep online Sinsay – powiedziała portalowi Retailnet Marta Tyborska, specjalista ds. marketingu marki Sinsay w LPP SA.

Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP. Odzież przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Salony Sinsay mają powierzchnię od 200 do 400 mkw. Sieć Sinsay do końca 2013 roku będzie liczyła ponad 50 punktów sprzedaży w Polsce. W I półroczu 2013 roku w salonach Sinsay zrealizowano sprzedaż w wysokości ponad 15 mln zł.

LPP SA jest właścicielem sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich funkcjonuje w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

Przedstawiciele spółki LPP będą obecni podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016