Nowe marki w outletach Factory

Factory Kraków

Factory Kraków

Centrum Outlet Factory w Poznaniu pozyskało nową markę odzieżową dla kobiet Molton. Wrocławski outlet wzbogacił ofertę o sklep sieci Próchnik.

Powierzchnia sklepu Molton w Centrum Factory Outlet w Poznaniu wynosi 60 mkw. natomiast salon Próchnik w Centrum Outlet Factory we Wrocławiu ma 75 mkw. powierzchni.

Molton to polska firma działająca od 1989 roku i produkująca elegancką odzież damską. Obecnie spółka prowadzi sieć salonów firmowych, franczyzowych oraz stoiska brandowe.  Spółka prowadzi też ponad 30 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych, a także w centrach wyprzedażowych.

Spółka odzieżowa Próchnik SA istnieje na polskim rynku od 1948 roku. Oferta firmy skierowana jest do mężczyzn. Obecnie spółka Próchnik posiada 31 salonów firmowych. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych na terenie kraju.

Jak już informowaliśmy, Próchnik planuje otwarcie w najbliższym czasie sklepu internetowego marki.

Właścicielami centrów wyprzedażowych Factory Outlet jest Neinver. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. Obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Francji i Portugalii.

Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet pod nazwa Factory w Hiszpanii i w Polsce. Firma jest drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.

Przedstawiciele Neinver zaprezentują swoje projekty podczas Shopping Center Forum na stoisku 5.6

Reklama

Galeria Jurajska