Apple e-commerce
Shutterstock

Firmy Passforce i Tradedoubler pracują nad dostosowaniem aplikacji Passbook, do obsługi performance marketingu. W projekt zaangażowało się już czterech wiodących reklamodawców: The Body Shop, Seatwave, eFlorist i Tesco.

Passbook to aplikacja opracowanej przez Apple i działająca na zasadzie e-portfela. Umożliwia przechowywanie kuponów, voucherów czy biletów elektronicznych w pamięci telefonu. Zmiany w aplikacji polegać będą na udostępnieniu usług działających na zasadzie performance marketingu, czyli działań reklamowych, których celem jest pobudzenie ciekawości użytkownika, tak aby wykonał on zamierzoną przez reklamodawcę akcję, jak odwiedzenie konkretnej podstrony serwisu, strony partnerskiej lub kliknięcie w baner. Dzięki temu reklamodawcy otrzymają cały wachlarz nowych możliwości promowania swoich produktów.

Z badań przeprowadzonych przez Tradedoubler wynika, że uwaga klienta dokonującego zakupów przez urządzenia mobilne jest zwrócona na wyszukiwanie i korzystanie z promocji. Aż 51% użytkowników aktywnie poszukuje takich okazji, starając się znaleźć różnego rodzaju kupony lub vouchery.

Teraz Konsumenci skorzystają z możliwości przechowywania voucherów i kuponów w jednym miejscu oraz ich realizacji w dowolnym czasie i miejscu. Ponieważ obsługa transakcji jest bardzo prosta, będzie można wyśledzić z dużą dokładnością jej przebieg i wynagrodzić stronę partnerską.

„To nowa i ekscytująca propozycja dla naszych klientów. Wierzymy, że Passbook stworzy okazje do jeszcze lepszego wykorzystania kuponów i voucherów w kampaniach promocyjnych” – mówi Neil Ranatunga, odpowiedzialny w Tradedoubler za aplikacje mobilne.

Trung Nguyen, dyrektor Passforce, twierdzi, że jego zespół jest podekscytowany możliwością współpracy z Tradedoubler we wdrażaniu nowych rozwiązań. „Dzięki naszym umiejętnościom nową aplikację wprowadzimy już w najbliższym czasie” – zapewnia.