Carrefour z nową stroną internetową

Carrefour on-line

Carrefour on-line

Nowy serwis carrefour.pl został opracowany w oparciu o najnowocześniejsze metody i technologie tworzenia stron internetowych oraz zgodnie z ideą smartshoppingu.

Użytkownicy odwiedzający nową stronę mogą spodziewać się przede wszystkim przyjaznego interfejsu i intuicyjnej obsługi nowego serwisu. Nowa odsłona carrefour.pl jest pierwszym etapem realizacji zmian na stronie internetowej. Pozostałe elementy serwisu będą sukcesywnie dopracowywane i wdrażane w dalszej części roku.

Nowy serwis opracowano zgodnie z ideą smartshopingu, tak, aby klient bez najmniejszych przeszkód i bez zbędnego tracenia czasu mógł skorzystać z usług oferowanych przez Carrefour.

Tworząc nową odsłonę carrefour.pl oddzielono część konsumencką od części korporacyjnej, aby ułatwić użytkownikom odnalezienie interesujących ich treści. W części konsumenckiej zawarte zostały najważniejsze informacje dotyczące aktualnych ofert promocyjnych w sklepach Carrefour na terenie całej Polski czy produktów marki własnej Carrefour.

Wpisując na stronie internetowej swój kod pocztowy, użytkownicy strony carrefour.pl mogą szybko poznać adres najbliższego sklepu Carrefour wraz z obowiązującą w nim gazetką promocyjną. Nowa witryna oferuje także możliwość przygotowania listy zakupów online. Przeglądając stronę, klienci mogą wybierać interesujące ich produkty i wpisywać je na swoją własną elektroniczną listę zakupów.

Projekt nowej strony internetowej został również dostosowany do wielu formatów sklepów Carrefour. W serwisie znaleźć można promocje katalogowe każdego formatu sieci: od hipermarketów po sklepy franczyzowe Carrefour Express. Przeglądając nową stronę internetową klient może zadecydować, która z ofert sklepów Carrefour odpowiada mu najbardziej.

Nowością na stronie jest również zakładka „Produkty polecane”, w której klienci poszukujący okazji znajdą propozycje produktów rekomendowanych przez Carrefour. Oferta ta gromadzi artykuły w atrakcyjnych cenach, w większości nie znajdujące się w żadnej z gazetek promocyjnych. Dzięki temu, bez wychodzenia z domu użytkownik może zaplanować swoje zakupy wybierając produkty w najkorzystniejszych dla siebie cenach.

– Po uruchomieniu strony dla naszych fanów na Facebooku, nowa odsłona serwisu carrefour.pl jest kolejnym krokiem w kierunku jeszcze lepszego kontaktu z naszymi klientami. Łącząc innowacyjność i nowoczesność z przyjazną użytkownikowi obsługą, nasza strona pokazuje wagę jaką marka przywiązuje do kwestii usprawniania komunikacji z klientami – mówi Robert Noceń, dyrektor Eksploatacji Północ, członek zarządu Carrefour Polska.

Mając na uwadze dynamiczny rozwój rozwiązań mobilnych, nowa strona carrefour.pl dostępna jest również w wersji na telefony komórkowe i tablety, dzięki czemu automatycznie dostosowuje się do urządzenia, z którego jest przeglądana – poinformowano

Obecnie pod szyldem Carrefour działa w Polsce blisko 600 placówek: hiper- i supermarkety, sklepy franczyzowe Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. W portfelu Carrefour znajduje się także 20 galerii handlowych skupionych w dużych i średnich miastach.

Carrefour zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum na stoisku 6.5

Reklama

Galeria Jurajska