Firma Bytom SA, znana z eleganckiej odzieży męskiej, otworzy swój najnowszy salon w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Sklep marki Bytom znajdzie się na pierwszym poziomie w pasażu Canaletto w otoczeniu takich marek jak Próchnik, Vistula czy Wólczanka.

Najnowszy sklep marki w CH Arkadia zajmie powierzchnię 256 metrów kwadratowych. Klienci znajdą w nim pełną ofertę brandu, czyli garnitury, koszule, t-shirty, swetry, kurtki, płaszcze, a także akcesoria – obuwie, torby, portfele, paski, szale, poszetki, muchy, krawaty, skarpety czy spinki.

Obecnie w Warszawie działa 10 salonów Bytom. W całej Polsce znajduje się łącznie 69 sklepów marki, w tym 9 w centrach outletowych. Klienci mogą też zakupić produkty sieci Bytom w autoryzowanym sklepie internetowym, w którym znajduje się zarówno aktualna kolekcja, jak i produkty objęte 70-proc. wyprzedażą.

Sprzedaż Grupy Kapitałowej Bytom SA w I kwartale 2013 roku wyniosła ok. 16,2 mln zł i była wyższa niż w I kwartale 2012 roku o 2 proc. Jest to efekt wzrostu sprzedaży detalicznej o 4 proc. w stosunku do roku ubiegłego, który został częściowo zniwelowany przez spadek przychodów ze sprzedaży hurtowej.