Debiuty projektów handlowych na SCF

Galeria Handlowa „Gryf”

Galeria Handlowa „Gryf”

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum The  Blue Investment Group (BOIG) zaprezentuje na swoim stoisku kilkanaście realizowanych projektów oraz kilka zupełnie nowych, w których odpowiada za m.in. za komercjalizację, project management, koordynację najemców oraz marketing.

Brama Zachodnia to wielofunkcyjny obiekt zlokalizowany w północno zachodniej części Poznania, u zbiegu ulic J. H. Dąbrowskiego i Polskiej. Zaletą inwestycji jest zintegrowanie wielofunkcyjnego obiektu z dworcem przesiadkowym: tramwajowym i autobusowym oraz parkingiem „Park & Ride”. Dzięki temu, Brama Zachodnia stanie się ważnym punktem komunikacyjnym z ofertą handlowo– usługową oraz rozrywkową. Obiekt będzie składał się z 14 kondygnacji, na których znajdzie się: trzypoziomowa galeria handlowa, kondygnacja rozrywkowo – rekreacyjna, trzypoziomowy parking oraz 8 kondygnacji nowoczesnej powierzchni biurowej. W galerii handlowej, ktorej powierzchnia najmu wynosi 34 tys. mkw., zlokalizowane będą lokale handlowo-usługowe, kino oraz strefa restauracyjno-rozrywkowa. Na terenie obiektu znajdować się będzie także nowa pętla tramwajowa, dworzec autobusowy oraz parking na 1320 miejsc. W bezpośrednim zasięgu obiektu znajduje się ponad 355 tys. mieszkańców.

Galeria Handlowa Gryf będzie dwupoziomowym obiektem handlowo – usługowym zlokalizowanym w ścisłym centrum Starogardu Gdańskiego – w pobliżu Rynku oraz ruchliwego skrzyżowania ul. Pomorskiej z Al. Jana Pawła II. W bezpośrednim zasięgu obiektu (do 30 min. jazdy samochodem) znajduje się blisko 150 tys. mieszkańców. Na powierzchni 14, 5 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 50 sklepów znanych i cenionych marek, m.in. popularne brandy modowe, operator kinowy oraz strefa food- court, a ofertę dopełni supermarket spożywczy. Galeria dysponować będzie wielopoziomowym parkingiem na około 300 miejsc.

Outlet Białystok to pierwsze centrum wyprzedażowe zlokalizowane w północno-wschodniej Polsce. Brak podobnego obiektu handlowego w promieniu 200 km oraz bliskość sześciu przejść granicznych sprawi, że Outlet Białystok stanie się jedną z najciekawszych destynacji handlowych dla całego regionu, wliczając w to klientów z Białorusi, Litwy i Rosji. W strefie bezpośredniego oddziaływania obiektu znajduje się 300 tys. mieszkańców, a w zasięgu do 90 min jazdy samochodem aż 1,2 mln potencjalnych klientów. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 80 markowych sklepów, m.in. Adidas, Reebok, 4F, Molton oraz strefa food-court. Dodatkowym impulsem do odwiedzenia outletu będzie obecność hipermarketu Carrefour, Jysk oraz drogerii Rossmann. Na parkingu zlokalizowanym przed obiektem zmieści się ok. 700 samochodów.

Atut Sosnowiec to kolejny projekt sieci Atut będący osiedlowym centrum handlowym typu convenience, oferującym szybkie i wygodne zakupy. Obiekt będzie położony w zachodniej dzielnicy Sosnowca – Milowice, przy ul. Baczyńskiego. Podstawową zaletą inwestycji jest usytuowanie w pobliżu drogi ekspresowej S86, łączącej Katowice z Sosnowcem oraz przy ruchliwej osi komunikacji autobusowo-tramwajowej, która umożliwia łatwy dostęp do obiektu. W obszarze bezpośredniego oddziaływania znajduje się blisko 10 tysięcy mieszkańców, a w strefie zasięgu do 15 minut jazdy samochodem aż 75 tys. osób. Na powierzchni najmu 1,9 tys. mkw. znalazły się lokale najemców oferujących produkty z branży spożywczej, odzieżowej, RTV AGD, przemysłowej, kosmetycznej, farmaceutycznej oraz usługowej. Centrum, które pierwszych gości powitało we wrześniu 2013 roku,  dysponuje parkingiem na ponad 100 miejsc.

Atut Łódź to nowoczesne centrum handlowe typu convenience shopping center. Obiekt położony jest w sercu dwóch dużych osiedli mieszkaniowych: Retkinia Zachód oraz Smulsko. Zaletą inwestycji jest lokalizacja w sąsiedztwie Specjalnej Strefy Ekonomicznej „Nowy Józefów” oraz obok ul. Maratońskiej, która w niedalekiej przyszłości będzie stanowiła jeden z głównych zjazdów z obwodnicy miasta. W strefie bezpośredniego zasięgu (do 15 minut pieszo) znajduje się ponad 70 tysięcy osób. W centrum o powierzchni 3 tys. mkw. GLA znajdują się sklepy oferujące pełną paletę najpotrzebniejszych produktów, m.in. Netto, Rossmann, CCC czy dyskont KiK. Obiekt dysponuje także parkingiem na 100 miejsc.

Fashion House Outlet Centre w Sosnowcu powstał w 2004 roku. Obiekt zlokalizowany jest w centrum miasta, ale również przy zjeździe z autostrady A4 Kraków-Katowice, dzięki czemu posiada bardzo dobre połączenie komunikacyjne z aglomeracją katowicką i regionem południowej Polski. Na powierzchni najmu 17 tys. mkw. działa ponad 100 sklepów znanych marek, m.in. Adidas, Nike, Puma, Ecco, Mexx, Simple, Molton, Vero Moda, Albione, Triumph, Reserved, Timberland, Mustang, Salomon. Centrum dysponuje parkingiem mogącym pomieścić 1,2 tys. samochodów. Architektura Fashion House w Sosnowcu przypomina XIX-wieczną, wiktoriańską uliczkę z elementami architektury kolejowej.

Fashion House Outlet Centre w Gdańsku powstał w 2005 roku. Centrum wyprzedażowe położone jest w bliskiej odległości od ścisłego centrum miasta, a doskonale rozwiązana komunikacja publiczna zapewnia łatwy i wygodny dojazd dla klientów. Na powierzchni 17 tys. mkw. znajduje się ponad 100 sklepów znanych i cenionych marek, m.in. Lacoste, Tom Tailor, Mustang, Benetton, Mexx, Adidas, Puma, Salomon, Kazar, Wittchen, Stefanel, Simple. Zmotoryzowanym klientom centrum oferuje parking na 700 samochodów. Architektura obiektu nawiązuje w stylu i klimacie do tradycyjnej wioski rybackiej.

Fashion House Outlet Centre Warszawa to trzeci obiekt należący do sieci outletów Fashion House, który powstał w 2005 roku. W centrum wyprzedażowym na powierzchni najmu 17 tys. mkw. znajduje się około 120 markowych sklepów, m.in. Hugo Boss, Tommy Hilfiger, Tommy Hilfiger Akcesoria, Pinko, Tru Trussardi, Mango, Stefanel, Mustang, Tom Tailor, Tchibo, Adidas, Nike, Levi’s, Ecco, Mexx, Kazar. Obiekt dysponuje parkingiem na 1,2 tys. samochodów. Architektonicznie Fashion House Warszawa odwołuje się do warszawskiego Starego Miasta: pasaż to nie zwykła alejka centrum handlowego, a stylowe uliczki z oryginalnym oświetleniem, dużą ilością zieleni i zachęcającymi do krótkiego odpoczynku ławeczkami.

Właścicielem wszystkich centrów Fashion House jest Polonia Property Fund, fundusz zarządzany przez Peakside Polonia Management.

Royal Wilanów to nowa przestrzeń zakupów i spotkań dla mieszkańców południa Warszawy. Royal Wilanów to wysokiej jakości budynek biurowo-usługowy usytuowany w prestiżowym sąsiedztwie Pałacu Wilanowskiego, osiedli mieszkaniowych Sadyby, Mokotowa oraz Miasteczka Wilanów bezpośrednio sąsiadujący z przyszłym ratuszem i galerią handlową. Na czterech kondygnacjach obiektu znajdzie się ok. 29, 8 tys. mkw. nowoczesnej, funkcjonalnej powierzchni biurowej. Natomiast na parterze oraz kondygnacji -1 budynku, 6, 9 tys. mkw. zajmie elegancka powierzchnia handlowo-usługowa z licznymi sklepami, punktami usługowymi, restauracjami i kawiarniami, czynnymi w czasie oraz poza godzinami pracy biur. W części podziemnej budynku znajdzie się trzykondygnacyjny parking z 931 miejscami postojowymi dla najemców i klientów Royal Wilanów, a także podjazd dla taksówek i dostawców. Z racji na centralne położenie oraz doskonały dostęp komunikacyjny jest to idealna lokalizacja dla najemców ofertujących ekskluzywną ofertę modową.

Street Mall Vis a Vis to sieć centrów handlowych typu convenience zlokalizowanych przy głównych ulicach miast. Otwarcie handlu na zewnątrz, wejścia do lokali dostępne bezpośrednio z ulicy i parkingu, ograniczone do minimum powierzchnie wspólne – to cechy charakterystyczne Street Mall Vis a Vis.  Street Mall Vis a Vis w Łodzi to kompleks handlowo-usługowy, w którym na powierzchni około 5 646 mkw. znajdzie się supermarket i 17 lokali usługowo-handlowych, w których klienci będą mogli łatwo i szybko zrobić najpotrzebniejsze zakupy. Street Mall Vis a Vis jest zlokalizowany w północnej części Łodzi w otoczeniu największych osiedli mieszkaniowych. Lokalizacja w pobliżu jednego z głównych węzłów komunikacyjnych miasta – skrzyżowania ulicy Zgierskiej, alei Włókniarzy oraz ulicy Sikorskiego zapewnia doskonałą ekspozycję oraz bardzo dobry dostęp komunikacyjny, zarówno dla okolicznych mieszkańców, jak i dla pracujących w Łodzi mieszkańców Zgierza.

Wszystkie projekty BOiG zaprezentuje podczas Shopping Center Forum na stoisku 4.10

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016