Rosną przychody sieci H&M

Salon H&M

Salon H&M

W trzecim kwartale 2013 roku firma H&M odnotowała wzrost sprzedaży o 12 proc. w lokalnych walutach z wyliczeniem podatku VAT w porównaniu do analogicznego okresu roku 2012. Natomiast sprzedaż w porównywalnych jednostkach wzrosła o 2 proc.

W samym sierpniu sprzedaż H&M wzrosła o 14 proc. w walutach lokalnych, a w porównywalnych jednostkach zwiększyła się o 4 proc. Całkowita liczba sklepów na 31 sierpnia 2013 wynosiła 2964. Rok wcześniej spółka posiadała 2629 sklepów.

W Polsce Grupa H&M posiada sklepy swojego flagowego brandu H&M, a także COS. Firma zapowiedziała, że już jesienią w Polsce zostaną otwarte pierwsze w naszym kraju sklepy H&M Home.

Na świecie H&M otwiera sklepy także innych marek: Monki, Weekday, Cheap Monday and & Other Stories. Grupa H&M posiada ponad 3 tys. sklepów na 52 rynkach.

Docelowo w planach spółki na ten rok jest otwarcie 350 sklepów H&M. Nowe sklepy powstaną w Chile, Serbii, Indonezji, Estonii, na Litwie oraz w Chinach. Spółka prowadzi dalszą ekspansję w Rosji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Włoszech, Polsce i Francji.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016