Kolejne otwarcia salonów Sizeer z Green Wall

Salon Sizeer

Salon Sizeer

– Sizeer to nie tylko punkt handlowy, ale także miejsce spotkań – z takiego założenia wychodzimy otwierając kolejne salony marki w różnych miejscach w Polsce. Chcemy, żeby coraz większa liczba osób miała szansę przekonać się dlaczego staliśmy się jedną z najlepszych sieci multibrandowych w kraju – poinformowali przedstawiciele spółki MIG, właściciela sieci salonów Sizeer.

Sieć salonów Sizeer jest rozwijana od 2008 roku. Pod koniec 2010 roku spółka uruchomiła nowy koncept sklepów – Premium z Zielonymi Ścianami tzw.  Green Wall z żywymi kwiatami, które są montowane w wybranych, topowych miejscach.

– W 2013 roku cały czas skupiamy się na dalszej ekspansji sieci Sizeer. Tegoroczne otwarcia odbyły się m.in. w popularnych centrach handlowych w Warszawie – Złotych Tarasach, Arkadii oraz Galerii Mokotów. Znaleźliśmy również kolejne miejsce dla Green Walla. Zielona Ściana ozdobiła salon Sizeer w C. H. Magnolia we Wrocławiu. W drugiej połowie 2013 roku pojawimy się jeszcze w kilku kolejnych miejscach m.in. w Poznań City Center i Centrum Ogrody  w Elblągu – podkreślają przedstawiciele MIG.

W ofercie sklepów Sizeer znajdują się nie tylko znane na całym świecie marki t.j. Nike, adidas, Reebok czy Converse, ale także bardziej niszowe, młodzieżowe brandy – DC, Vans, Supra, New Balance, O’Neill czy Head.

– Duży nacisk kładziemy na staranny wybór produktów marek, które posiadamy we własnym portfolio. Co sezon na półkach Sizeer pojawiają się nowe modele kultowych czapek New Era, stylowych butów Lacoste i ponadczasowych butów Timberland. Stawiamy także na modne akcesoria – Klienci Sizeer mogą przebierać w kolorowych słuchawkach Skullcandy, praktycznych torbach Nike i adidas czy oryginalnych plecakach O’Neill – podkreśla zarząd MIG.

Marketing Investment Group oprócz sieci Sizeer ( obecnie około 70 sklepów w Polsce) jest także właścicielem sieci  50style. MIG jest również wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, New Era, Lotto, Head, Confront, Feewear. Obecnie do Marketing Investment Group należy w Polsce około 130 sklepów. Do spółki należą też sklepy internetowe  e-sizeer.com, Timberland.pl, 50style.pl, GaleriaMarek.pl.

Przedstawiciele spółki będą uczestnikami Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016