Tommy Hilfiger w Galerii Malta

Salon Tommy Hilfiger w Galerii Malta

Salon Tommy Hilfiger w Galerii Malta

Tommy Hilfiger, marka należąca do Phillips-Van Heusen, otworzyła swój salon w Galerii Malta. Kolekcje znane na całym świecie pod czerwono-biało-niebieskim logo, od 12 września czekają na poznaniaków w galerii.

– Marka Tommy Hilfiger doskonale uzupełnia ofertę modową Galerii Malta i na pewno zostanie doceniona przez naszych klientów ceniących wysoką jakość oraz zainteresowanych oryginalnym kreowaniem własnego stylu – powiedział Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

W nowocześnie zaaranżowanym salonie zarówno panie, jak i panowie będą mogli zaopatrzyć się w kolekcje inspirowane amerykańską klasyką. Tommy Hilfiger, marka uznawana na całym świecie za symbol wysokiej jakości, to kwintesencja amerykańskiego stylu. Salon o powierzchni ponad 200 mkw. mieści się na parterze, w Pasażu Niebieskim, pomiędzy sklepami marek Camaieu i Promod. W ofercie salonu można znaleźć zarówno niezobowiązujące stroje i dodatki do pracy, jak i wygodny strój na weekendowy wyjazd za miasto czy kolację ze znajomymi.

Galeria Malta to największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce i zarazem kluczowy projekt zrealizowany na polskim rynku przez firmę Neinver, jednego z wiodących hiszpańskich inwestorów, deweloperów i zarządców nieruchomości w Europie. Trzykondygnacyjny kompleks posiada całkowitą powierzchnię mierzącą 162 tys. mkw. W Galerii Malta powstało 160 sklepów oraz punkty usługowe, wielosalowe Multikino, liczne kawiarnie i restauracje. Galeria mieści się przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Poznania, na trasie przejazdowej z Międzynarodowego Lotniska Ławica.

Neinver zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum, które odbędzie się 18-19 września 2013 roku w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska