Salon Sephora

Sephora, największa sieć perfumerii na świecie, część modowego koncernu LVMH, otworzy 18 września br. swoją nową perfumerię w Galerii Katowickiej zaaranżowaną zgodnie z najnowszym konceptem firmy. Nowy salon perfumeryjny o powierzchni ponad 360 mkw. będzie się mieścił na parterze centrum handlowego.

– Gorąco zachęcam do odwiedzenia naszej nowej perfumerii, która zostanie otwarta w najbliższą środę w Galerii Katowickiej. Została ona zaaranżowana zgodnie z naszym nowym konceptem. W strefach kas zainstalowaliśmy duże ekrany LCD, na których wyświetlamy inspirujące materiały filmowe z organizowanych przez nas eventów, zza kulis pokazów mody oraz filmiki instruktażowe z naszego videobloga makijażowego blogmakijaz.pl. W perfumerii prezentujemy też nową odsłonę strefy usług makijażowych, dzięki której – mam nadzieję – nasze klientki jeszcze milej spędzą czas w perfumerii Sephora – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

– W październiku planujemy dwa kolejne otwarcia nowych salonów Sephora – tym razem w Gdyni i Poznaniu – dodał Artur Garnczarek.

Sephora to lider sprzedaży na rynku kosmetyków selektywnych oraz największa sieć perfumerii na świecie, obecna w Polsce od 15 lat.

Aktualnie Sephora prowadzi blisko 1,8 tys. perfumerii na całym świecie, w tym 89 perfumerii w Polsce. Od początku swojej obecności na polskim rynku firma konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W segmencie mody i wyrobów skórzanych w portfolio grupy LVMH znajdują się m.in. Louis Vuitton, wiodąca światowa marka luksusowa, a także Céline, Loewe, Kenzo, Givenchy, Thomas Pink, Fendi, Emilio Pucci, Donna Karan, Marc Jacobs, Berluti i StefanoBi. W sektorze perfum i kosmetyków do portfolio grupy należą marki Parfums Christian Dior, Guerlain, Parfums Givenchy, Parfums Kenzo, Perfumes Loewe oraz obiecujące marki kosmetyczne (BeneFit Cosmetics, Make Up For Ever, Acqua di Parma i Fresh). Koncern LVMH jest także właścicielem sieci handlowych oferujących dobra luksusowe, takich jak Sephora, DFS, Le Bon Marché, la Samaritaine i Saks, których palcówki są zlokalizowane w Europie, Stanach Zjednoczonych, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji. Do działu zegarków i biżuterii LVMH należą TAG Heuer, Chaumet, Dior Jewelry, Zenith, Fred, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited, wspólne przedsięwzięcie z największą na świecie firmą zajmującą się wydobyciem, obróbką i sprzedażą diamentów.