Nowi najemcy w Atrium Promenada

Atrium Promenada

Atrium Promenada

Do grona najemców warszawskiego Centrum Handlowego Atrium Promenada dołączy butik z naturalnymi kosmetykami Organique, a także gabinet tatuażu – Studio Warszawa Tattoo.

18 września zostanie otwarty w Atrium Promenada salon tatuażu Studio Warszawa Tattoo. Salon zajmuje 31 mkw. powierzchni i zlokalizowany będzie na drugim piętrze galerii w sąsiedztwie Kosmetycznego Instytutu Dr Ireny Eris.

W tym samym dniu w Atrium Promenada nastąpi otwarcie stoiska z naturalnymi kosmetykami Organique. Zajmie ono powierzchnię 12 mkw i zlokalizowane będzie na pierwszym piętrze galerii, w sąsiedztwie sklepów KappAhl i Zara. Organique produkuje naturalne, zdrowe i przyjazne środowisku kosmetyki do pielęgnacji ciała i twarzy. W ofercie stoiska znajdują się m.in. naturalne mydła, peelingi, sole, pudry, maski, masła, balsamy, kule i płyny do kąpieli, a także produkty do aromaterapii.

W ostatnim czasie grono najemców Atrium Promenada powiększyło się również o pierwszy w Polsce butik z damską kolekcją Karla Lagerfelda – Karl Lagerfeld Woman, stoisko włoskiej marki kosmetycznej Flormar, salon z biżuterią i akcesoriami Parfois oraz salon z akcesoriami wyposażenia wnętrz Koko&Bouquet.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 10,5 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 180 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: delikatesy spożywcze Alma, wielkopowierzchniowy salon sportowy Go Sport i 13-salowe kino Cinema City. Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, River Island, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Tommy Hilfiger, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Mothercare, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik, Elie Tahari, Electro World, Camaieu, Boardriders, Almi Décor. Dla klientów Atrium Promenada przeznaczono 1,5 tys. miejsc parkingowych.

Atrium Poland zaprezentuje swoje projekty podczas Shopping Center Forum na stoisku 5.5

Reklama

Galeria Jurajska