Jysk rozbudowuje sprzedaż on-line

Salon Jysk

Salon Jysk

Otwarcie sklepu internetowego dopełnia strategię ekspansji Jysk na polskim rynku. Duńska sieć w maju świętowała otwarcie 150 sklepu w Polsce, teraz uruchamia sprzedaż internetową. Docelowo Jysk chce mieć w Polsce 250 sklepów oraz rozbudowaną sprzedaż online.

Na jysk.pl dostępna jest niemal cała oferta sztandarowych produktów Jysk – łóżek, materacy, mebli, ręczników, pościeli, itd. – Stworzyliśmy przejrzyste i korzystne dla klienta rozwiązania w sprzedaży online. Teraz nasze produkty mogą dotrzeć do najdalszych zakątków Polski – mówi Piotr Padalak, Country Manager Jysk Polska. – Ceny transportu są bardzo przystępne, towar można wymienić lub zwrócić w najbliższym sklepie Jysk. Uruchomiliśmy też infolinię, gdzie klient otrzyma potrzebną informację i poradę.

Sprzedaż internetową koordynuje Centrum Dystrybucji Jysk w Radomsku, skąd towary wysyłane są do sklepów i klientów sklepów online w całej Środkowo-Wschodniej Europie.

– Cieszymy się z nowych możliwości i zachęcamy klientów do zakupu naszych produktów z domu. Internetowy sklep sprawdził się już w Danii, Polacy też coraz chętniej decydują się na taką formę zakupów. Sprzedaż online rozwija się we wszystkich dziedzinach handlu. My dodatkowo dajemy naszym klientom możliwość przetestowania produktów, bezproblemowej wymiany lub zwrotu. Postaraliśmy się też o zapewnienie online profesjonalnego doradztwa – mówi Country Manager Jysk Polska, Piotr Padalak.

W 2010 roku Jysk otworzył swój pierwszy sklep internetowy. Od tamtej pory firma sukcesywnie wprowadza sprzedaż online w kolejnych krajach. Wszystkie internetowe sklepy sieci są częścią tego samego konceptu. Klienci mogą dokonywać zakupów z domu, a wartością dodaną jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru zakupionego przez internet w każdym ze 150 sklepów Jysk w Polsce. Koszty dostarczenia towarów z jysk.pl są bardzo konkurencyjne.

Jysk to międzynarodowa grupa składająca się z 2 tys. sklepów w 34 krajach i zatrudniająca 17 tys pracowników.

Ambicją JYSK jest oferowanie dobrej oferty dla każdego i obecność na każdym kontynencie. Właścicielem JYSK jest Lars Larsen, a roczny obrót to blisko 18,5 miliarda koron duńskich

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska