Gemini Park Tarnów
Gemini Park Tarnów

Minęły trzy lata od momentu, kiedy próg Gemini Park Tarnów przekroczyli pierwsi klienci. Przez ten czas największe w regionie centrum handlowe zasłużyło na miano najpopularniejszego miejsca zakupów mieszkańców Tarnowa oraz okolic.

– Za sukcesem tarnowskiego Gemini stoi przede wszystkim odpowiedni dobór marek, bardzo dobra lokalizacja i dojazd, wygodny parking oraz fakt, że wszystkie najważniejsze artykuły klienci mogą znaleźć w jednym miejscu. W naszych działaniach dążymy do stworzenia klientom miejsca, w którym każdy w komfortowych warunkach i przyjaznej atmosferze znajdzie coś dla siebie – powiedział Zbigniew Nowak, dyrektor Centrum Handlowego Gemini Park Tarnów.

Centrum notuje stałe wzrosty odwiedzalności i obrotów najemców. Od początku działalności Gemini odwiedziło ponad 14 mln 380 tys. klientów, a w samym 2013 r. do Centrum przyszło już blisko 4 mln kupujących. W porównaniu z tym samym okresem w roku ubiegłym, Gemini zanotowało wzrost liczby klientów o ponad 27 proc, co potwierdza jego pierwszoplanową rolę w regionie.

– Cieszymy się, że aż tylu klientów nam zaufało, robiąc udane zakupy i uczestnicząc w organizowanych przez nas wydarzeniach. Mamy nadzieję, że przez kolejne lata będziemy równie aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców Tarnowa i regionu – powiedziała Kinga Witek, dyrektor ds. Marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Bez wątpienia Gemini jest Centrum Handlowym, w którym na nudę nie mógł nikt narzekać. Ponad 120 imprez i eventów, popularne gwiazdy, wiele konkursów i atrakcji, których większość została utrwalona na ponad 60 filmach wideo – to tylko kilka wyników, którymi może pochwalić się Gemini Park Tarnów. Oryginalne projekty, jak choćby wyróżniona główną nagrodą prestiżowego PRCH Retail Awards akcja „Zamieszkaj w Gemini”, czy „GeminiTV” – pierwszy w Polsce koncept telewizji internetowej stworzony przez Centrum Handlowe, to kolejne elementy strategii, które warto wyróżnić.

– Od samego początku funkcjonowania Centrum ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko. Wypracowana pozycja lidera zobowiązuje do ciągłego dbania o zdobyte zaufanie klientów. Stąd też podejmujemy działania mające na celu ulepszenie oferty handlowej, a także systemu udogodnień dla klientów – powiedział Zbigniew Nowak.
Dobre wyniki odwiedzalności oraz wzrost obrotów najemców sprawiły, że Inwestor rozpoczął prace koncepcyjne nad rozbudową Centrum, mającą znacznie powiększyć obiekt. Dzięki rozbudowie będzie można  sprowadzći nieobecne do tej pory na tarnowskim rynku popularne marki, a także poszerzyć ofertę rozrywkową.

– Przez 3 lata funkcjonowania centrum mieliśmy okazję poznać potrzeby naszych klientów i wiemy jak spełnić ich oczekiwania, dlatego obecnie przygotowujemy się do wprowadzenia nowych marek i powiększenia już funkcjonujących salonów. Jestem przekonany, że spokojna i prowadzona z rozwagą rekomercjalizacja obiektu dodatkowo wzmocni silną już pozycję Gemini Park Tarnów w regionie – dodał Zbigniew Nowak.

Centrum Handlowe Gemini Park Tarnów to nowoczesny obiekt usytuowany w północnej części Tarnowa, o łącznej powierzchni ok. 80 tys. mkw., w tym 42,5 tys. mkw. powierzchni najmu GLA. Znajduje się w nim miejsce na blisko 100 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych. Do największych najemców Centrum Handlowego należą wielkopowierzchniowe markety: Tesco, Castorama, Media Markt. Naszymi Najemcami są także: Mango, Stradivarius, Orsay, KappAhl, Reserved, C&A, Jysk, KIK, Martes Sport, Empik, Smyk, Gino Rossi, Ecco, Douglas, Home & you, Levis, Mustang, Top Secret & Friends, House, Cropp, Intimissimi, Calzedonia, Triumph, Ravel, KFC, Pizza Dominium, Grycan, Solar, Big Star, Oodji, Deichmann, Rossmann. Inwestorem i deweloperem projektu jest Gemini Holdings, z siedzibą w Krakowie – spółka specjalizująca się w realizacji obiektów komercyjnych.