Wizualizacja Atrium Felicity

Sklep Lee Wrangler dołączył do grona najemców regionalnego centrum handlowego Atrium Felicity w Lublinie. Jeden z największych obiektów handlowych wschodniej ściany Polski jest już skomercjalizowany w 91 proc. Otwarcie centrum planowane jest na początek 2014 roku.

Do grona najemców centrum dołączył salon Lee Wrangler, który zajmie 97 mkw. powierzchni. Lee Wrangler to jedna z najpopularniejszych marek odzieży jeansowej. W sklepach Lee Wrangler klienci znajdą szeroki wybór denimowej odzieży dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Głównie są to jeansy, ale w ofercie dostępne są również koszule, swetry, kurtki, t- shirty, bluzy, spódnice i szorty.

Atrium Felicity jest jedynym centrum handlowym w Lublinie, w którego ofercie będzie komplet najsilniejszych marek modowych, takich jak: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, czy wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You). Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewnią: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm i Ziaja. Do centrum wprowadzą się również najemcy z grupy EM&F: Empik czy Smyk w formacie Megastore. W Atrium Felicity znajdą się: pierwszy w regionie hipermarket Auchan, a także market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin i market elektroniczny Saturn.

W ostatnim czasie do grona najemców Atrium Felicity dołączyli również: Apart, Drogeria Hebe, Galeria Milano, Centrum Wina, Cukiernia Sowa i You&Me Caffe.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Inwestor ma podpisane umowy z operatorem spożywczym – siecią hipermarketów Auchan (20 tys. mkw.), marketem budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin (12,5 tys.mkw.) i salonem Media Saturn. Wśród 120 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: C&A, H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Diverse, Lavard, Benetton, CCC, Gino Rossi, Kazar, Ryłko, KARI, Ecco, Prima Moda, Wojas, Badura, Intersport, Martes Sport, 4F, Empik, Smyk Megastore, Douglas, Rossmann, Sephora Super-Pharm, Ziaja, Apart, YES, Paris Optique, Twoje Soczewki, Piękne Oczy, Gatta, Kolporter, Travel Planet, Orange, Grycan, KFC, Pure Jatomi Fitness, Jupi Park, Duka, RTV Euro AGD, i wiele innych. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie centrum ma nastąpić na początku 2014 roku.