Bonarka przyciąga klientów

Bonarka City Center

Bonarka City Center

W pierwszych ośmiu miesiącach 2013 roku Bonarka City Center zanotowała 6,4 proc. wzrostu odwiedzalności w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.

Bonarka City Center prowadzi intensywne działania rekomercjalizacyjne, które w dużej mierze odpowiadają za zwiększanie popularności centrum wśród klientów. Od początku roku Bonarka przyjęła pod swój dach kilka nowych marek, w tym największy w Polsce sklep Mango. Ekspansję swojej oferty w Bonarce przeprowadziło także LPP. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami zainteresowanymi ulokowaniem biznesu w tym krakowskim centrum.

– W dojrzałym rynkowo centrum, jakim jest Bonarka, utrzymywanie wzrostowej tendencji odwiedzalności jest wyzwaniem. Kiedy nie można już bazować na efekcie nowinki rynkowej i ciekawości klienta, trzeba wykazać się strategicznym myśleniem o rozwoju centrum i dobrą znajomością swojej grupy docelowej. 6,4 proc. wzrost odwiedzalności BCC to bardzo dobry wynik, szczególnie na tle rynku, który ogółem w tym okresie zanotował spadek – powiedziała Natalia Pradelska, Country Leasing Director, TriGranit Management.

Bonarka City Center prowadzi także konsekwentną działalność promocyjno-reklamową. Drugi rok z rzędu „twarzą” Bonarki jest aktorka Małgorzata Kożuchowska, uznawana za ikonę mody. Działalność reklamowa wykorzystuje przede wszystkim dwa podstawowe  atuty BCC: bogatą ofertę i przyjazną atmosferę centrum.

– Doskonałe wyczucie grupy docelowej i odwołanie się do jej pragnień i potrzeb w reklamie przynosi bardzo dobre efekty wizerunkowe. Badania wskazują, że klienci cenią Bonarkę za szeroki wybór atrakcyjnych produktów oraz przyjemną atmosferę zakupów. Chcemy rozwijać te zalety zarówno w codziennej działalności centrum, jak i poprzez uwypuklenie ich w reklamie – dodaje Marcin Berendt, Marketing Manager, TriGranit Management.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 stoisk handlowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów Centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Reklama

Galeria Jurajska