Subway stawia na Warszawę

Subway

Subway

12 października bieżącego roku zostanie otwarty kolejny punkt sprzedaży sieci Subway w Warszawie. Będzie to już 28. lokalizacja tej sieci gastronomicznej w stolicy kraju. Do tej pory otwarto restauracje Subway m.in. w centrach handlowych: Arkadia, Złote Tarasy, Atrium Promenada, Sadyba Best Mall, Atrium Reduta czy CH Targówek.

Najnowszy punkt sprzedaży sieci Subway znajdzie się w centrum handlowym przy Placu Unii w Warszawie. Lokal zajmie powierzchnię 47 metrów kwadratowych w strefie food court na poziomie -1. – Jednym z kluczowych czynników zapewniających naszym restauracjom skuteczny rozwój są lokalizacje, które gwarantują stały, wysoki przepływ osób – mówi Michał Dorszewski, agent rozwoju marki. – Stąd obecność restauracji Subway w centrach handlowych czy coraz bardziej powszechnych centrach biurowych.

Restauracje Subway słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta i zgodnie z jego życzeniem. Ilość możliwych do przygotowania kombinacji przekracza 900 milionów. W ofercie warszawskich restauracji klienci mogą znaleźć propozycje śniadaniowe, słodkie wypieki, sałatki oraz napoje. Pierwsza restauracja sieci w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy 77 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.

Dziś Subway liczy ponad 40 tys. restauracji w 102 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016