Prace budowalne nie przeszkadzają kupującym w Magnolia Park

Magnolia Park

Centrum handlowe Magnolia Park cieszy się popularnością wśród mieszkańców Wrocławia i okolic, pomimo trwającej od początku 2013 roku rozbudowy. W okresie od stycznia do końca sierpnia br. galerię odwiedziło ponad 6 165 000 klientów – jest to wynik niemal identyczny jak w analogicznym okresie 2012 roku, który był dla Magnolii rekordowy pod względem frekwencji.

Najlepszym miesiącem okazał się sierpień, kiedy liczba odwiedzających centrum handlowe była o 30 000 osób wyższa (wzrost o 4 proc.) w porównaniu do tego samego miesiąca ubiegłego roku. To ogromny sukces dla centrum, biorąc pod uwagę, że właśnie w sierpniu rozpoczęły się prace związane z relokacją oraz rozbudową food courtu i dawna strefa restauracyjna została częściowo zamknięta.

– Rozbudowa i modernizacja centrum handlowego z reguły wiąże się z pewnymi utrudnieniami dla klientów, zarówno jeśli chodzi o komunikację, jak i relokację czy remont ich ulubionych sklepów. W tej sytuacji kluczowa jest organizacja prac w taki sposób, aby zapewnić odwiedzającym jak najlepsze warunki do spokojnego robienia zakupów i odpoczynku. Bardzo się cieszę, że udało nam się to osiągnąć, i że Magnolia Park nadal cieszy się tak dużą popularnością wśród wrocławian. Świadczy to o atrakcyjności naszej oferty, którą wraz z rozbudową planujemy jeszcze rozszerzyć – mówi Maria Prokop, dyrektor ds. marketingu Master Management Group.

– Nasi klienci z pewnością doceniają też ciekawe imprezy, które regularnie organizujemy w Magnolii, i z których nie rezygnujemy pomimo trwającej rozbudowy. Najwięcej osób – ponad 41 600 – odwiedziło nasze centrum w dniu prezentacji klubu WKS Śląsk Wrocław – dodaje Maria Prokop.

Od początku roku w Magnolia Park dużo się zmieniło. Dzięki relokacji ruchomych schodów w centralnej części obiektu usprawniona została komunikacja w całej galerii, zwłaszcza pomiędzy poziomami 0 a +1. Sklepy licznych marek przeszły modernizację, aby otworzyć się w nowej odsłonie, a inne zmieniły lokalizację w centrum handlowym. Od sierpnia strefa restauracyjna działa w nowym miejscu – obok kina Helios. Jeszcze w tym roku wrocławianie będą mogli ponownie odwiedzać znane i lubiane restauracje, takie jak Burger King czy KFC. Obecnie w Magnolia Park trwają prace mające na celu stworzenie nowych wielkopowierzchniowych lokali dla marki Deichmann oraz drogerii Super-Pharm, które należą do grona kluczowych najemców centrum handlowego. Ich zakończenie planowane jest na luty 2014 roku.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016