30 dni do otwarcia Poznań City Center

PCC przed otwarciem

PCC przed otwarciem

Na budowie Poznań City Center trwają ostatnie prace wykończeniowe. Kompleks tworzący  Zintegrowane Centrum Komunikacyjne, a  więc galeria handlowa Poznań City Center, nowy dworzec autobusowy PKS i parking zostaną oddane do użytku 25 października 2013 roku. Inwestor, spółka TriGranit przygotowuje się do otwarcia obiektu.

– Jeśli chodzi o wynajem, to jesteśmy prawie na mecie. Obecnie mamy wynajęte łącznie w umowach i listach intencyjnych blisko 87 proc. powierzchni. Zważywszy dzisiejsze uwarunkowania ekonomiczne i rynkowe, to bardzo dobry wynik świadczący o potencjale Poznań City Center  i zauważalnym od samego początku poznańskiej inwestycji zaufaniu najemców.  Podpisaliśmy właśnie umowę z drugim operatorem sportowym w centrum – Martes Sport – który zajmie powierzchnię 825 mkw. na drugim poziomie galerii. Planowane otwarcie sklepu to pierwsza połowa grudnia tego roku. Tym samym zamknęliśmy tzw. „anchoring” projektu, była to ostatnia umowa z kluczowym najemcą, jaką mieliśmy podpisać – poinformował redakcję Retailnet Przemysław Terlecki, reprezentujący inwestora, spółkę TriGranit.

– Na Shopping Center Forum prezentowaliśmy Poznań City Centr, razem z Philips Lighting Poland. Wzięliśmy udział w ciekawym panelu poświęconym roli oświetlenia w tworzeniu centrów handlowych, nowych miejskich przestrzeni. To właśnie ta firma zadba o nowoczesne, ledowe oświetlenie naszego obiektu – dodaje Terlecki.

Wielofunkcyjne, zintegrowane centrum komunikacyjne i handlowe Poznań City Center będzie jednym z najnowocześniej oświetlonych obiektów w Europie, dzięki wykorzystaniu technologii LED. Umożliwia ona m.in. tworzenie wizualizacji świetlnych czy dynamiczną zmianę barwy światła. Dzięki temu rozwiązania LED pozwalają na strategiczne wykorzystanie światła w przestrzeni publicznej oraz w komunikacji z konsumentami. Projekt oświetlenia, opracowany przez Philips Lighting łączy, jak poinformował rzecznik TriGranit, strategiczne cele dewelopera, wizje architektów, pragnących stworzyć wizytówkę Poznania, wkomponowaną w istniejącą tkankę miejską z oryginalnymi koncepcjami Philips.

Inwestycja Poznań City Center, której wartość jest szacowana na ok. 170 mln euro, zostanie oświetlona 6 tys. źródeł światła LED.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016