Lands’ End, detalista odzieżowy uruchomił stronę internetową przeznaczoną na rynek kanadyjski. Zaktualizował również globalny serwis tak, aby klienci mogli widzieć ceny produktów w swojej narodowej walucie.

Przeglądając ofertę Lands’ End, klienci widzą ceny tak jak na krajowych witrynach. Firma podaje obecnie ceny w walutach używanych w ponad 60 krajach. Ponadto wszystkie koszta dodatkowe, takie jak opodatkowanie, opłaty celne czy koszt dostawy będą wyświetlane i wliczone w ostateczną cenę towaru. Na podstawie adresu IP, witryna Landsend.com automatycznie przeliczy cenę na walutę, która obowiązuje w kraju, w którym przebywa użytkownik. Wprowadzona została również opcja ręcznego wyboru waluty. Przedtem wszystkie ceny na Landsend.com były podawane w dolarach amerykańskich, a międzynarodowi klienci musieli przeliczać je samodzielnie. Dodatkowe koszty również nie były widoczne i klient widział je dopiero na rachunku, który otrzymywał w późniejszym terminie.

„Cieszymy się, że możemy zaproponować naszym zagranicznym klientom lepsze doświadczenie zakupowe, które będzie spójne dla wszystkich klientów, zarówno tych amerykańskich, jak i zagranicznych” – skomentował Bry Roskoz, wiceprezes do spraw międzynarodowych w Lands’ End. „To usprawnienie jest wielkim krokiem do celu, którym jest dalszy globalny wzrost oraz pozyskanie nowych klientów dla marki Lands’ End.

Aby wprowadzić nową funkcję, firma nawiązała współpracę z Borderfree, dostawcą technologii i usług dla amerykańskich detalistów internetowych. „Cieszymy się na współpracę z Lands’ End. Pozwoli ona rozpowszechnić klasyczny amerykański styl wśród klientów na całym świecie” – komentuje Kris Green, dyrektor strategiczny w Borderfree. „Dzięki partnerstwu z Borderfree, Lands’ End posiada teraz elastyczną globalną platformę e-commerce, która pozwala dostarczyć te same usługi i produkty wszystkim klientom, niezależnie od lokalizacji.”

Firma Lands’ End powstała w 1963 r. w Chicago jako sklep z odzieżą dla żeglarzy. Potem marka ewoluowała i przekształciła się w dostawcę odzieży i akcesoriów dla mężczyzn kobiet i dzieci. Specjalizuje się również w akcesoriach do wystroju wnętrz. Obecnie dostarcza produkty klientom w ponad 170 krajach.