Zarząd Ptak Outlet na SCF: rynek nabiera rozpędu

Stoisko Ptak Outlet podczas SCF

Stoisko Ptak Outlet podczas SCF

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z udziału w jesiennej edycji Shopping Center Forum. Oceniamy ją nawet lepiej niż imprezę ubiegłoroczną. Odbyliśmy dużo interesujących spotkań ważnych dla nas pod kątem komercjalizacji części Ptak Outlet powstałych w drugiej i trzeciej fazie budowy. Rozmowy te na pewno zaowocują podpisaniem kilku nowych umów najmu – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Szypuła członek Rady Nadzorczej Ptak SA.

– Widać, że na rynku powiało optymizmem. Marki które z powodu kryzysu zrezygnowały z ekspansji bądź spowolniły swój rozwój zaczynają na nowo łapać wiatr w żagle. Co nas niezwykle cieszy, gdyż niebawem ruszamy z nową inicjatywą – podsumowuje Tomasz Szypuła.

Przedstawiciele Ptak Outlet uczestniczą we wszystkich edycjach Shopping Center Forum. Prezentowane przez Holding Ptak centrum outletowe działa od blisko roku. W dniu otwarcia tj. 12 października 2012 roku w Ptak Outlet było ponad 40 najemców. W rok od otwarcia centrum podwoiło powierzchnię wynajętą i obecnie na terenie obiektu działa blisko 80 sklepów.

– Warto podkreślić, że marki które wprowadzamy do naszego outletu to firmy dotąd nieobecne na polskim rynku. Takie sieci jak działający u nas od kilku tygodni Baldinini czy Hogl, którego sklep zostanie otwarty w październiku, dopiero testują swój koncept w Polsce. Jesteśmy dumni, że to właśnie Ptak Outlet jest miejscem, gdzie otwierają swoje pierwsze sklepy zarządzane bezpośrednio przez centralę firmy – podsumowuje Szypuła.

Ptak Outlet systematycznie pozyskuje kolejnych najemców i prowadzi rozmowy z zagranicznymi sieciami planującymi ekspansję na polskim rynku. W listopadzie 2013 roku zarząd obiektu zapowiada otwarcie salonu Benetton, który zarezerwował blisko 300 mkw. powierzchni. Partnerem ds. komercjalizacji Ptak Outlet jest firma BOIG – Blue Ocean Investment Group.

Reklama

Galeria Jurajska