Carrefour

Gdański hipermarket w CH Morena to kolejny sklep sieci Carrefour, w którym wprowadzone zostały nowatorskie rozwiązania wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów.

System „Jednej kolejki” jest gwarancją sprawniejszej obsługi, komfortu zakupów oraz oszczędności czasu. Klienci ustawiają się wzdłuż wyznaczonej części linii kas, następnie po wyświetleniu się na monitorze numeru wolnej kasy, podchodzą do niej i płacą za swoje zakupy. Osoba, która wcześniej ustawi się w kolejce zostanie obsłużona w pierwszej kolejności. Warto zaznaczyć, że przy każdej z kas objętych systemem jednocześnie znajduje się maksymalnie dwóch klientów, dzięki czemu zakupy można robić w bardziej komfortowych warunkach, a zarazem konsumenci nie muszą już szukać kasy, do której ustawiła się najkrótsza kolejka. Ponadto, jeżeli w kasie skończy się rolka lub klient ma problemy z kartą płatniczą, pozostałe kasy są czynne i cała kolejka nie jest wstrzymywana.

W hipermarkecie Carrefour Morena w oparciu o system „Jednej kolejki” funkcjonuje dwanaście kas, natomiast pozostałe stanowiska kasowe nadal działają w sposób standardowy. Bez zmian pozostały również kasy dla osób uprzywilejowanych, kasa szybkiej obsługi – do dziesięciu produktów oraz kasa dla klientów z zakupami o dużych gabarytach.

Kolejnym udogodnieniem jest utworzona strefa „Szybkich zakupów”, miejsce idealne dla osób chcących zaopatrzyć się jedynie w najpotrzebniejsze produkty bez wchodzenia na teren hipermarketu. W ofercie „Szybkich zakupów” znajdują się zarówno przekąski, słodycze i napoje, jak i również świeże kanapki, sałatki, soki ze świeżo wyciskanych owoców czy artykuły higieniczne. Dla wygody klientów Carrefour przygotowano również stoliki, które pozwalają w pełnym komforcie spożyć produkty oferowane w strefie „szybkich zakupów”.

Rozwinięta została także oferta stacji paliw zlokalizowanej przy gdańskim hipermarkecie. Teraz oprócz paliwa, kierowcy mogą dodatkowo zaopatrzyć się w różnego rodzaju przekąski i napoje lub nabyć podstawowe akcesoria samochodowe jak płyn do spryskiwaczy czy apteczkę.

– Firma Carrefour od początku swojej działalności na polskim rynku, stara się nieustannie zmieniać na lepsze, tak, aby nasi klienci mogli być pozytywnie zaskakiwani. Od lat wyznaczamy standardy i nowe trendy w branży handlowej. Nasze nowe projekty są kolejnym krokiem ku zapewnieniu klientom najwyższego poziomu usług. Nowatorskie rozwiązania w sklepach Carrefour są wyjściem naprzeciw oczekiwaniom klientów – mówi Robert Noceń, dyrektor eksploatacji północ, członek zarządu Carrefour Polska.