1000 klientów Galerii Katowickiej korzysta z mobilnej aplikacji

Galeria Katowicka

Galeria Katowicka

Galeria Katowicka jako pierwsze centrum handlowe na Śląsku przygotowała dla swoich klientów aplikację mobilną na smartfony. W pierwszym tygodniu funkcjonowania galerii skorzystało z niej ponad tysiąc osób.

Aplikacja przeznaczona jest dla użytkowników smartfonów. Po ściągnięciu jej na telefon pozwala ona w ciągu kilku chwil zapoznać się z aktualnymi promocjami oferowanymi przez najemców oraz skorzystać z mapy. To pierwsza tego typu aplikacja na Śląsku i jedna z pierwszych w kraju.

– To aplikacja dedykowana Galerii Katowickiej. Od samego początku rozwiązania techniczne i graficzne realizowane były specjalnie na nasze potrzeby. Nie korzystaliśmy z żadnych gotowych szablonów – mówi Agnieszka Jurkiewicz, Marketing & PR Manager Galerii Katowickiej.

Użytkownicy mogą sprawdzić m.in. godziny otwarcia, listę marek, zapowiedzi imprez oraz możliwości dojazdu. Jedna z funkcji to wirtualna mapa, która umożliwi prześledzenie najkrótszej drogi z dowolnie wybranego sklepu w inne miejsce w galerii. Korzystanie z aplikacji ułatwia bezpłatna strefa wi-fi na terenie pasaży Galerii Katowickiej.

Oprogramowanie ma nowoczesny i intuicyjny interfejs. Dużą zaletą jest także dostępność aplikacji na dwóch największych platformach iOS i Android, które mają 95 proc. udziału w rynku smartfonów. Po wcześniejszym wyrażeniu zgody, do użytkowników aplikacji mogą być wysyłane także notyfikacje z informacjami o wydarzeniach i promocjach na terenie GK.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016