kindle fire sklep Amazona
Kindle

Podczas premiery nowego Kindle ujawniono wiele nowatorskich funkcji tabletu, ale to przycisk Mayday przyciągnął największą uwagę mediów. Dzięki rewolucyjnej funkcji użytkownicy Amazona będą mogli jednym kliknięciem rozpocząć video-chat z operatorem serwisu, kiedy pojawi się problem z obsługą urządzenia.

Pracownik obsługi podejmie kontakt z potrzebującym pomocy klientem w max. 15 sekund. Ratując go z opałów, operator będzie mógł przekazać potrzebne instrukcje wizualnie, pokazując na ekranie w co dokładnie kliknąć, lub przejmując zdalnie kontrolę nad urządzeniem. Jednak tylko klient będzie mógł zobaczyć osobę po drugiej stronie łącza. Usługa będzie dostępna za darmo przez 24/7.

Ale pro-kliencka funkcja to nie wszystko. Nowy tablet da też użytkownikom dostęp do najszerszej gamy produktów multimedialnych. Dzięki kompatybilności z systemami Fire OS, Fire OS 3.0 “Mojito”, a także aplikacjami systemu Android, usługami przechowywania danych w chmurze, czy innymi niż Amazon bibliotekami mediowymi, tablet ma oferować dostęp do olbrzymiej ilości cyfrowych treści. W swoich własnych zasobach Amazon oferuje ponad 27 mln multimediów, w tym filmy, seriale telewizyjne, książki, gry, utwory muzyczne, aplikacje, audiobooki i magazyny, w tym sporo takich, które są dostępne jedynie na platformie Amazon. Kupione treści z tabletu będzie można przenosić i odtwarzać na urządzeniach PS3, PS4 i Samsung Smart TVs.

Aby ułatwić klientom dostęp nie tylko do multimediów, ale też wszystkich sprzedawanych na platformie produktów, w najnowszej wersji Kindle Fire zastosowano sporo nowatorskich rozwiązań, jak np. możliwość jednoczesnego oglądania filmów i robienia e-zakupów w oddzielnych oknach. Kolejną, ciekawą propozycją Amazona jest funkcja Kindle Fire Special, eksponująca na ekranie oferty promocyjne, które będą ograniczone czasowo i ilościowo. Pierwsza taka promocja ucieszy miłośników gier – Madden NFL 25, będzie można kupić z  92% zniżki, za pięć dolarów. Z kolei dzięki wyjątkowo dobrze zabezpieczonej łączności internetowej, Kindle Fire w wersji HDX ma także służyć użytkownikom korporacyjnym. Nowy tablet szyfruje transmisję danych i przechorowywane informacje, a także zabezpiecza połączenia z firmowymi sieciami Wi-Fi oraz VPN.

Tablety są od tego tygodnia dostępne w przedsprzedaży w 2 rozmiarach – 7 i 8,9 cali. Wersja z ekranem 7-calowym będzie kosztować w amerykańskim sklepie 299 dolarów. Wersja 4G to natomiast wydatek rzędu 329 dolarów. Kindle Fire o większych gabarytach będzie dostępny za 379 dolarów, a w wersji 4G będziemy mogli go kupić za 479 dolarów.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=PFYHF1w8w3g