Target sprzedaż internetowa
Target

Detalista uruchomił właśnie pilotażową wersję subskrypcji internetowej o nazwie Target Subscription. Za pośrednictwem witryny oferuje produkty codziennego użytku dla niemowląt i małych dzieci, takie jak pieluszki, chusteczki, czy posypki. Wśród dostawców, których produkty dostępne są w subskrypcji znajdują się firmy takie jak: Huggies, Pampers, Seventh Generation, Enfamil czy Similac.

Witryna Target Subscriptions pozwala konsumentom wybierać spośród 150 produktów, wliczając w to ofertę ofertę wielkogabarytową. Klienci mogą zamawiać regularne dostawy wybranych produktów w regularnych odstępach czasu, wybierając okres od czterech do dwunastu tygodni. Zanim każda dostawa zostanie wysłana, klient otrzymuje e-mail przypominający w razie gdyby zaszła potrzeba zmiany zamówienia, ilości bądź rozmiaru. Target Subscription obecnie nie prowadzi wysyłkowej sprzedaży żywności dla dzieci.

Ponieważ liczba urodzeń w Stanach Zjednoczonych spada, narasta konkurencja pomiędzy firmami, których klientami są młode matki. Artykuły codziennej potrzeby związane z opieką nad małymi dziećmi należą do produktów, których zapasy trzeba stale odnawiać, co dla niektórych może być uciążliwe. Dlatego wysyłkowa sprzedaż tego typu produktów stanowi przewagę na rynku. Target zdecydował się odebrać ten atut swoim konkurentom, takim jak Amazon czy Diapers.com. Dla stacjonarnych detalistów, którzy specjalizują się w artykułach codziennego użytku, subskrypcja jest sposobem, aby pozyskać klienta na dobre. Gdy już zamówi dostawę, jest wysoce prawdopodobne, że pozostanie lojalny wobec marki.

Target Corporation ma siedzibę w Minneapolis, posiada 1 870 sklepów, z których 1 788 zlokalizowanych jest w Stanach Zjednoczonych, a 82 w Kanadzie. Firma definiuje się jako odpowiedzialna społecznie, od 1946 r. przekazuje 5% swoich zysków na socjalne programy i granty. Obecnie wysokość tych dotacji wynosi ponad cztery mln dol. tygodniowo.