C&A zmienia wystrój swoich salonów w Europie

Kampania C&A

Kampania C&A

Po gruntownej przebudowie, sieć sklepów C&A zaprezentowała swój pierwszy sklep flagowy w nowym formacie. Salon otwarto 26 września w Düsseldorfie. To początek akcji związanej z  transformacją marki.

W ciągu nadchodzących dwóch miesięcy sieć C&A planuje modernizację kolejnych salonów w Europie. Następne zostaną zaprezentowane w Paryżu i Madrycie.

Łącznie z wielkim październikowym otwarciem salonu o powierzchni 1,6 tys. mkw. w Madrycie oraz otwarciem salonu o powierzchni 3 tys. mkw. w Paryżu w listopadzie, C&A zaprezentuje 3 kolejne nowe sklepy flagowe w Europie w ciągu 90 dni.

– Otwarcie przy Schadowstraße 77 jest początkiem serii prezentacji odnowionych sklepów. Düsseldorf jest miejscem głównej siedziby C&A w Europie oraz jedną z głównych stolic modowych Europy – powiedziała Eva Ziegler, dyrektor marketingu i marki C&A w Europie.

Niemieccy klienci, jako pierwsi będą mogli korzystać także z nowego rozwiązania C&A  zastosowanego w Düsseldorfie. W oddzielonej strefie „Click & Collect” klienci mogą zamówić i odebrać przedmioty dostępne w sklepie internetowym. W ten sposób C&A łączy rozwiązania offline i online marketingu oraz buduje wielokanałową strategię komunikacji.

Do najważniejszych zmian w nowym formacie sklepów zaliczyć można m.in. przemodelowanie witryn sklepu, otwarty układ z szerokimi korytarzami oraz przestronne przymierzalnie, co jak poinformowano, ma znaczący wpływ na komfort zakupów.

Pod szyldem “Odkryj C&A na nowo” kryje się transformacja marki. Przedmioty codziennego użytku, które sprawdzają się, jako element wnętrza nowego sklepu zainspirowały zmiany. Dobrym przykładem tego może być tramwaj stojący przy wejściu do sklepu lub klosze wystające z torebek. Innymi przykładami kreatywnego wystroju są klocki Lego oraz rzędy krzeseł stworzonych z drewna i elementów chromu.

– Nasza marka oraz sklepy są inspirowane życiem codziennym, gdzie zwykłe staje się niezwykłym. C&A była jedną z pierwszych marek. Od 1841 roku modnie ubiera przeciętnego Kowalskiego. Dotychczas naszym głównym celem było ubieranie ludzi, tak by nie tylko wyglądali dobrze, ale i tak się czuli. Nowe podejście zakłada wyniesienie naszych produktów i kolekcji przed światła reflektorów – wyjaśnia Eva Ziegler.

C&A Europe ma ponad 1,550 sklepów w 20 europejskich krajach, oraz ponad 37,500 pracowników C&A. C&A jest częścią przedsiębiorstwa Cofra Holding AG.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016