Tweety wkomponowane w stronę internetową bądź witrynę e-commerce zostały udoskonalone. Jak ogłoszono na oficjalnym blogu Twittera, od tej pory wszystkie zdjęcia zamieszczane w postach będą lepiej eksponowane, czyli zamieszczone w centralnej części notatki.

Po wprowadzeniu zmian, we wpisach na Twitterze więcej miejsca zostanie przeznaczone na obraz. Zdjęcia będą interaktywne, klikając na nie użytkownicy przeczytają komentarze do wpisu. Osoby, które przeglądają tweety zamieszczane w postaci wtyczek społecznościowych na swoich ulubionych witrynach internetowych, nadal będą mogły komentować wpis, przekazać go dalej, dodać do ulubionych bądź śledzić tak samo, jak robili to poprzednio przy pomocy którejkolwiek z aplikacji Twittera.

Dla detalistów oznacza to możliwość zamieszczania i lepszego eksponowania zdjęć w postach promujących ich firmę. Jeśli tweet będzie powielany w innych środkach przekazu, zdjęcie będzie nadal stanowiło jego centralną część. Sprzedawcy internetowi mogą również podpinać na swoich stronach internetowych tweety zamieszczane przez innych użytkowników. Jest to dobry sposób, by pokazać jak użytkownicy angażują się w markę czy produkt. Prosząc użytkowników o dodanie tagów, detaliści mogą w łatwy sposób wygenerować kontent na swoim profilu na Twitterze, a potem wkomponować wpisy użytkowników w swoją stronę internetową.

Czy te nowe rozwiązania będą przydatne w Twojej działalności?

Poniżej przykład nowych wpisów na Twitterze: